מעכב את המליאה

בליכוד תוקפים: "אדלשטיין תקע סכין בגב של ביבי"

יו"ר הכנסת מסרב לבקשת "כחול לבן" לכנס את המליאה השבוע לצורך אישור הקמת ועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה ובמקביל הוא מותקף מבית (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו ואדלשטיין. ארכיון (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין מסרב לבקשת "כחול לבן" לכנס את מליאת הכנסת השבוע לצורך אישור הקמת ועדת הכנסת שתדון בבקשת החסינות של ראש הממשלה, כך דווח בחדשות כאן ב'.

על פי הדיווח, אדלשטיין מתכוון להמתין עם כינוס המליאה לפחות עד לשבוע הבא, שכן על פי התקנון הוא נדרש לכנס את המליאה "תוך פרק זמן סביר".

במקביל, בתוך הליכוד מועברים מסרים מסיתים באמצעות הודעות טקסט נגד אדלשטיין: "בן הכומר התיימר להיות קדוש יותר מהאפיפיור ובפועל תקע לראש הממשלה סכין מורעלת בגב. האם הוא סגר דיל עם ראשי ההפיכה השלטונית?". נכתב באחת ההודעות.

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין יש בסמכותו לבלום את הדיון בחסינות אף שהתחייב לפעול בממלכתיות. הערכות הן כי אדלשטיין לא יבלום את הדיון, אך ידחה את האפשרות לכנס את המליאה במספר ימים.

יו"ר הכנסת: "איימו עלי כמו בסרטי מאפיה"

בכחול לבן מחזיקים ברוב למינוי יו"ר כנסת חדש ובמידה ויבינו כי אדלשטיין חומק מלכנס את המליאה, הם יניעו מהלך זריז להחלפתו.

פרקליטי נתניהו ינסו ככל הנראה לעכב את הדיונים באמצעות זימון מאות עדים לוועדה שיתנו את עדותם במשך שעות ארוכות בכל דיון, דבר אשר עלול לדחות את ההצבעה על החסינות עד לבחירות.

בחדשות 13 דווח כי בכירים בליכוד תקפו את החלטת יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, שלא להטיל וטו על הקמת ועדת הכנסת, ואמרו לראש הממשלה נתניהו כי "אדלשטיין תקע לך סכין מורעלת בגב".

הבוקר (שלישי) ייפגשו ראשי מפלגות הימין בלשכתו של נתניהו, ושם יביאו את היוזמה של ח"כ מיקי זוהר יו"ר סיעת הליכוד, להחרים לחלוטין את דיוני החסינות עד הבחירות.

אתמול (שני) אישרה הוועדה המסדרת של הכנסת ועדת כנסת שתדון בחסינותו של ראש הממשלה נתניהו ברוב מוחלט לאחר שמרבית חברי הליכוד נעדרו מההצבעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר