בחירות 2020

העיתונאית שרה ב"ק תתמודד ב'בית היהודי'

במפלגת 'הבית היהודי' ממשיכים לבנות את הרשימה לכנסת ומתעלמים מהלחצים המופעלים עליהם, לחבור לאיחוד גדול בימין והודיעו על צירופה של שרה ב"ק, לרשימה לכנסת (בארץ)

שרה ב"ק (צילום: טל עבודי)

במפלגת 'הבית היהודי' ממשיכים לבנות את הרשימה לכנסת ומתעלמים מהלחצים המופעלים עליהם, הן מ'הליכוד' והן מ'הימין החדש', להצטרף לאיחוד גדול בימין, ככל הנראה בתמורה לוויתור על הריצה המשותפת עם 'עוצמה יהודית'.

הערב (שלישי) הודיעו ב'בית היהודי' כי העיתונאית שרה ב"ק, הצטרפה לשורות המפלגה. "העיתונאית ואשת הרוח שרה ב"ק מצטרפת לרשימת הבית היהודי המאוחד לכנסת ה-23", נמסר.

לפי הערכות, שרה ב"ק תוצב במקום השלישי ברשימה לכנסת, אחרי רפי פרץ ואיתמר בן גביר. במקום הרביעי יוצב מוטי יוגב ובמקום החמישי עידית סילמן.

ב"ק, מגישה תוכנית ברדיו 'גלי ישראל' ובעלת טור שבועי ב'מעריב'. היא מתגוררת בכפר עציון ואם לשישה ילדים. במשך שנים שימשה ככתבת ב'חברת החדשות של ערוץ 2'.

שעה קלה קודם לכן, פרסמו 'הימין החדש' ו'האיחוד הלאומי' הודעה משותפת בה נאמר כי "נפתלי בנט, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ פועלים ביממה האחרונה במאמצים כבירים במטרה לגבש רשימה אחת חזקה שתייצג נאמנה את הציונות הדתית ואת הימין האידיאולוגי.

"קראנו ואנו ממשיכים לקרוא לבית היהודי ולרב רפי פרץ להיכנס יחד עמנו למפלגה אחת מנצחת. אסור לבזבז אף קול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר