אין איחוד בימין

בנט: לא אכלול ברשימה אדם שתלה תמונה של רוצח בביתו

יו"ר הימין החדש מבהיר כי לא יצרף את איתמר בן גביר לרשימתו וקורא לראש הממשלה לשכנע את רפי פרץ להצטרף, ואת עוצמה יהודית לפרוש ולא להתמודד שוב לכנסת (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הימין החדש, שר הביטחון נפתלי בנט מבהיר הערב (רביעי) בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כי לא יצרף לרשימתו את עוצמה יהודית של איתמר בן גביר.

אחרי האיחוד עם האיחוד הלאומי בראשות השר בצלאל סמוטריץ', נעשו מגעים בימין לאיחוד גם עם הבית היהודי בראשות השר רפי פרץ, שכבר חתם על הסכם עם עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר.

אך כעת מודיע בנט כי הדבר לא ייצא אל הפועל. "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע".

"דמיינו חבר קונגרס אמריקאי שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני?", שאל בנט.

הוא הבהיר: "לא אכפת לי כמה ילחצו עליי. זה בכלל לא עולה על דעתי. זה לא יקרה. זו החלטתי הסופית".

בנט המשיך, "לטעמי, אין הבדל בין עברייני תג מחיר שתוקפים חיילים לבין עברייני השמאל האנרכיסטי שזורק אבנים על חיילי צה"ל בגדר".

לדבריו, הפתרון לפלונטר הפוליטי הוא "שראש הממשלה יזמן אליו את ידידי הרב רפי פרץ, יסייע לו להצטרף אלינו, ושיקרא לבן גביר להסיר את התמודדותו לכנסת".

שקד פונה לפרץ (צילום: דוברות)

"אם בן גביר יחליט בכל זאת לרוץ, ראש הממשלה יבהיר לציבור שהפעם שאין לבן גביר שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה. יהיו מעט מאד אנשים שיבזבזו את קולם".

"הקריאה של הליכוד כלפיי להכניס לרשימה בהנהגתי את בן גביר אינה ראויה. חבריי בליכוד - אם אתם כל כך רוצים אותו, שריינו אותו אצלכם!".

עו"ד איתמר בן גביר הגיב בציניות: "לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר