צפו

ח"כ גדי יברקן: חוזר בגלל הלחץ שהפעילה הקהילה

הח"כ שערק מ'כחול לבן' למפלגת 'הליכוד' הוצב במקום העשרים ברשימה לכנסת • נתניהו: "יש לנו כל-כך הרבה מה לעשות ומה לתקן - במאבק באלימות ובגזענות" • צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ח"כ גדי יברקן מ'כחול לבן', ישובץ במקום ה-20 ברשימת הליכוד לכנסת. בשל המגעים שניהל מול הליכוד, מיהרו בני גנץ ובוגי יעלון להודיע על הדחתו מהרשימה.

יברקן נפגש הערב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר לו: "גדי אני שמח לראות אותך כאן. יש לנו כל כך הרבה מה לעשות ומה לתקן - במאבק באלימות, בגזענות, למען השוויון, למען העלאת שארית אחינו ואחיותינו כאן בארץ. אני שמח לראות אותך. ברוך שובך הביתה לליכוד".

הח"כ אמר: "אדוני ראש הממשלה אני שמח לחזור הביתה. בין היתר אני חוזר בזכות הלחץ שהפעילה עליי הקהילה ימים ולילות בתקופה האחרונה. אני עשרים שנה בפעילות חברתית למען הדברים הללו".

"אין גאה ממני בקהילה בית ישראל שהפכה לכוח אלקטורלי משפיע בפעם הראשונה מזה עשרות שנים ואני חייב להם חוב מוסרי. אני מקווה ומאמין שנשפר את מצבה של הקהילה ושל החברה בישראל למען אחדות עם ישראל ולמען ארץ ישראל".

באמצעות יברקן מנסים בליכוד לקרוץ לקולותיהם של עשרות אלפי בני העדה האתיופית, שנדדו מהליכוד לכחול לבן, בעקבות מחאת יוצאי אתיופיה בשנה שעברה.

לאחר הבחירות באפריל הציעו לו במפלגה לחבור לקואליציה כדי להגיע ל-61 מנדטים - אך אז הוא סירב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר