פרץ התקפל

סופית: האיחוד בימין - בלי 'עוצמה יהודית'

הימין החדש, הבית היהודי והאיחוד הלאומי יתמודדו יחדיו ברשימה אחת - כך הוכרע בתום הפגישה אצל ראש הממשלה נתניהו. עוצמה יהודית שוב תתמודד עצמאית בבחירות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel - Miriam Alster/Flash90)

רגע לפני שנכנס לפגישה עם נפתלי בנט אצל ראש הממשלה בנימין נתניהו, צייץ רפי פרץ: "מילה זו מילה". כעבור 2 דקות הציוץ נמחק, ופרץ הפר את ההסכם שלו עם איתמר בן גביר, והותיר את עוצמה יהודית לבדה.

בפגישה אצל ראש הממשלה, בו השתתף גם הרב חיים דרוקמן, הוחלט על ריצה משותפת של שאר מפלגות הימין, הימין החדש, האיחוד הלאומי והבית היהודי.

ח"כ איילת שקד הודיעה כי היא מוותרת על המקום השני ברשימה לטובת השר רפי פרץ. הרכב הרשימה ייראה כך: נפתלי בנט, רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ' ואיילת שקד.

יו"ר עוצמה יהודית, שנערך מראש עם טפסים למקרה ופרץ יפר את ההסכם, אמר בתגובה כי מדובר ב"שפל חדש לציונות הדתית".

מוקדם יותר הודיע השר בנט כי לא יסכים לריצה עם בן גביר: "לא אכלול ברשימה שלי מי שמחזיק בסלון ביתו תמונה של אדם אשר רצח 29 איש חפים מפשע", כתב בעמוד הפייסבוק שלו.

"דמיינו חבר קונגרס אמריקאי שהיה תולה על קיר ביתו תמונה של מי שרצח עשרות יהודים בבית כנסת בזמן התפילה. זה נשמע לכם הגיוני?", שאל בנט.

עו"ד איתמר בן גביר הגיב בציניות: "לאור העובדה שגורל עם ישראל וארץ ישראל מונח על כף המאזניים, ועל הפרק סכנה של הקמת ממשלה שתגרש יהודים מהבית, אני מודיע כי לטובת האחדות וניצחון הימין בבחירות אני מסיר את התמונה בסלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר