בשירה וניגונים

לראשונה: סיום הש"ס בציון סנגורן של ישראל

מעמד סיום הש"ס במסגרת הדף היומי נערך על ציונו של הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב, במסגרת מסע תפילה להורים לילדים חולי סרטן על קברות הצדיקים באוקראינה (חרדים)

(צילום: רמי עודד)

לראשונה מאז הגה רבי מאיר שפירא מלובלין את רעיון הדף היומי, נערך מעמד סיום הש"ס על ציונו של הרה"ק רבי לוי יצחק מברדיטשוב, סנגורן של ישראל.

המעמד נערך במסגרת מסע להורים לילדים חולי סרטן, על ידי ארגון רחשי לב, לתפילה על קבריהם של גדולי החסידות; אור שבעת הימים הבעש"ט, סנגורן של ישראל ר' לוי יצחק מבארדיטשוב ורבי נחמן מברסלב.

סעודת הסיום ארכה כמעט 5 שעות במהלכן שרו המשתתפים שירי רגש ודבקות לצד שירי שמחה והודיה, יחד עם האורגניסט שעיה גרוס והזמר ארי היל.

"המסע הזה הוא חוויה מטלטלת עבורנו בכל שנה מחדש, ובפרט בשנה זו", מספר הרב ראובן גשייד, יו"ר ארגון 'רחשי לב'. "רבים מהמשתתפים הגיעו למסע היישר מהמחלקה האונוקולגית בה שהו לצד מיטת הילד שלהם. הם עוזבים הכל כדי להתפלל ולקרוע שערי שמים...לראות את האבות האלה שרים ומתפללים בבכיות עצומות "וזכני לגדל בנים" זה מטלטל".

לדבריו, "מה שמיוחד במסע הזה הם המעברים בין עצב לשמחה. בין בכיות עצומות לריקודים מקפיצים. ההורים שופכים את לבם לרפואת ילדיהם, וגם מחזקים זה את זה. אחרי 3 ימים הם חוזרים לארץ ולהמשך ההתמודדות בצורה אחרת; עם יותר אמונה ויותר אופטימיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר