דרמה באוקראינה

ערבים עוררו חשד למטען, החרדים הורדו מהמטוס

הנוסעים שהיו רגע לפני ההמראה מאוקראינה, דיווחו על שני ערבים חשודים שהיו במטוס, הערבים הורדו ותיקיהם נשארו • כרגע הנוסעים הורדו ולא יודעים מה יהיה • תיעוד (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בטיסה סדירה של חברת 'יוקריין איירלנס', שהייתה אמורה להמריא בשעה 19:00 לישראל, עלו שני ערבים שעוררו את חשד הנוסעים, לאחר שהורדו עלה החשש כי במזוודות שלהם מוטמן חומר נפץ, הנוסעים הורדו מהטיסה ולא יודעים מה יעלה בגורלם.

אחת מהנוסעות שחזרה מביקור בקברי צדיקים, מספרת ל'כיכר השבת': "עלו שני ערבים למטוס ומישהו מהנשים התחיל לדבר איתם והוא חשד בהם. לאחר שהפנה את תשומת ליבם של אנשי הביטחון הם הורדו מהטיסה".

"אחד האנשים, קרא לכל הדיילות והחל לעשות רעש ובלאגן על כך שהורידו את הנוסעים הללו אך לא בדקו המזוודות שהם השאירו בבטן המטוס, אנחנו היינו רגע לפני ההמראה ואז התחיל הבלאגן, הם באמת בדקו והבינו שהם אולי עושה טעות ואז לאחר חצי שעה החלו להגיע למטוס אנשי אבטחה מצוידים בכלבי גישוש".

"כולנו עמדו על הרגליים והסברנו שאנחנו לא ניתן למטוס להמריא, אחרי שהגיעו אנשי האבטחה הוחלט להוריד את כל הנוסעים מהמטוס, כאשר הם לא מסבירים לנו מדוע, בינתיים אנחנו מעוכבים למעלה משלוש שעות, עם מטוס גדול וכנראה ניצלנו בנס גלוי".

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב אחר הסיפור ולעדכן און-ליין בהתפתחויות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר