בחירות 2020:

סקר: כחול לבן ממשיכה לשמור על פער מול הליכוד

הסקרים האחרונים מראים פער ניכר בין הליכוד ל"כחול לבן" לטובת מפלגתו של גנץ. עדיין אין על פי הסקרים הכרעה בין הגושים מה שמעלה חשש כי שוב יהיה משבר (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: אלעד מלכה)

בסקרים האחרונים נרשמת מגמה של פער ניכר בין הליכוד ל"כחול לבן" לטובת האחרונים. מסקר מאגר מוחות שפורסם הבוקר (שישי) ברדיו 103 עולה' כי כחול לבן בראשות בני גנץ – 34 מנדטים, ארבעה יותר מהליכוד שמחזיק ב-30 מנדטים.

רשימה ימינה המורכבת משלוש מפלגות מקבלת - 9 מנדטים. רשימת עוצמה יהודית, בראשות איתמר בן גביר, אינה עוברת את אחוז החסימה ומקבלת רק 1% מהקולות ו־2 מנדטים.

הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה עולה במנדטים ומקבלת בסקר 14 מנדטים, הרשימה המשותפת לעבודה, גשר ומרצ, מניבה 10 מנדטים, ש"ס זוכה ב־8 מנדטים, ויהדות התורה – 7. ישראל ביתנו עם 8 מנדטים. מבחינת הגושים: לגוש המרכז־שמאל 58 מנדטים, לימין 54.

בתוך כך, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף הבוקר את ההבטחה של ראש הממשלה נתניהו למנות את הרב רפי פרץ לשר החינוך גם אם יודח מהבית היהודי.

''ההבטחה של נתניהו לרפי פרץ למנותו לתפקיד שר החינוך גם בממשלה הבאה, מצביעה רק על דבר אחד - רק 'ישראל ביתנו' תשמור על ישראל ליברלית. לא ניתן יד להגשמת חלומות להקים בתי ספר לנבואה או להחזיר אותנו לימי שאול המלך ודוד המלך", אמר ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר