"חיללנו שבת"

בעיצומה של השבת: חברת החשמל שולחת חשבונות לאנשים

חרדים זועמים פנו ל'כיכר' והתלוננו כי חברת החשמל שולחת להם את חשבות החשמל בעיצומה של השבת, לאחד מהם זה גרם לחלל את השבת. החברה בתגובה: 'קרתה תקלה' (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/Flash90)

חברת החשמל לישראל, הגוף היחיד הרשמי במדינה שתוכלו לקבל ממנו חשמל לביתכם, מחלל את השבת בריש גלי ושולח חשבונות חשמל בעיצומה של השבת.

אברהם, פנה ל'כיכר השבת' בתדהמה וכך הוא מספר: "הדלקתי את הנייד שלי במוצאי השבת ולפתע נוחתת לי הודעת דואר אלקטרוני שנשלחה אלי במהלך השבת, בהתחלה לא אחזתי שכתוב חברת החשמל והייתי בטוח שאם מישהו שולח לי אי מיילים בשבת בטח מדובר בדבר חשוב".

החשבון שנשלח בשבת

"להפתעתי, נותרתי ללא מילים, חברת החשמל שולחת לי את חשבון החשמל האחרון - בשבת בבוקר, ואני שואל, למה? מה דחוף או מה פיקוח נפש לשלוח את המכתבים הללו בשבת?".

יוסף, מספר ל'כיכר השבת', "בשבת האחרונה גם אני קיבלתי מייל באמצע שבת, מכיוון שאני עובד בארגוני החירום אני מוקפץ מכל הודעה שנשלחת לי, מכיוון שאני אדם חרדי ואין שום סיבה שאקבל מייל בשבת בבוקר ישר פתחתי את הטלפון לראות מהי ההודעה".

"מדובר בשערוריה וחוצפה", מוסיף יוסף, "באיזה רשות הם מרשים לעצמם לשלוח לי מיילים כל כך לא חשובים באמצע שבת, האם הכל מותר כבר והם מתחילים לעבוד בשבת", מסיים יוסף בזעם.

החשבון שנשלח בשבת

בחברת החשמל אומרים ל'כיכר השבת': "ראשית חברת החשמל מתנצלת אם מישהו נפגע. זו בוודאי לא כוונתנו ואנחנו מכבדים את הציבור החרדי ואת קדושת השבת. חשוב לנו להבהיר כי חשבוניות נשלחות באופן אוטומטי מלא ללא מגע יד אדם".

הפגנות שבת בירושלים, ארכיון (צולם על ידי גוי)

"בשל תקלה שארעה, התעכב משלוח חשבוניות ללקוח במשך מספר ימים. עם תיקון התקלה, המערכת החלה לשלוח כמות עצומה של חשבוניות אשר נתקעו במערכת. יתכן שהדבר גרם לזליגה לסוף השבוע. כאמור, חברת החשמל מכבד את יום השבת ואינה עובדת בסופי השבוע למעט מקרים של פיקוח נפש. סינכרון מערכות המיחשוב יבדק" .

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר