על חילולי השבת

רינה מצליח הטיחה במשה גפני: "אתם נרדמים בשמירה"

במהלך הראיון של גפני לעיתונאית רינה מצליח ב'פגוש את העיתונות' הוא תקף את ליברמן, לאחר מכן הטיחה בו מצליח על חילולי השבת ואמרה לו: "נרדמתם בשמירה" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
מצליח עם גפני. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה' התארח הערב (מוצ"ש) באולפן 'פגוש את העיתונות' וננזף על ידי המגישה שטענה: "אתם נרדמים בשמירה". זאת בעקבות הפעלת התחבורה ציבורית בשבת.

תחילה נשאל גפני על ההליכה לבחירות שלישיות, והאשים את ליברמן: "אם אנשים יצביעו לליברמן יהיו בחירות רביעיות. כל אחד מבין את זה"

"המציאות היא שליברמן גרם שאנחנו הולכים לבחירות שלישיות. מישהו יודע להגיד לי מה הדעות של ליברמן?".

גפני נשאל על גוש הימין, "הגוש שאנחנו נמצאים בו, הציבור המסורתי נמצא בימין. אני 30 שנה בכנסת. בקואליציה תמיד הייתי עם הימין לא עם השמאל. מבחינה מדינית דעתי ידועה. לא בטוח שנתניהו יותר ימני ממני בנושא המדיני. לכן אנחנו בגוש".

אם לכחול לבן יהיו 5 מנדטים יותר מהליכוד לא ישנה את דעתכם?

"אז יהיו. אני אומר את דעתי, עם השמאל היינו מקבלים יותר. הלכנו עם הימין עוד מזמן הרב שך שאמר ללכת אתם כי הציבור המסורתי שם. הציבור המסורתי לא נמצא בכחול לבן".

גפני הוסיף לתקוף את ליברמן: "ליברמן האיש היחיד במערכת הפוליטית שיכול לשקר ולא מעבירים עליו ביקורת, לי היו מעירים אם הייתי משקר. נכון שלא כולנו דוברי אמת מי יודע מה, אבל הוא משקר על ימין ועל שמאל".

"מאיפה ליברמן יודע אם אנחנו סגורים עם גנץ או לא סגורים, הוא רוצה לקבל קולות הוא בבעיה גדולה כי הציבור לא מאמין לאף מילה שלו. אנחנו עובדים בשביל הציבור כל הזמן, ליברמן לא יכול לבוא עם מקרה אחד שהוא יכול לומר עזרתי לציבור".

המגישה, רינה מצליח הטיחה בגפני: "אתם נרדמים בשמירה, פותחים מרכולים בשבת, יש חבורה ציבורית בשבת..."

גפני: "הנושא של התח"צ בשבת חמור. מדינת ישראל עלולה להפוך למדינה לא יהודית. הממשלה והחוק במדינת ישראל לא מאפשרים את זה. הרשויות המקומיות באמצעות כספי המיסים של כל הציבור לוקחים חברות פרטיות מבחנה חוקית ננסה להתמודד עם זה, האיש גם את זה הוא לא עשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר