בנו הגיב לראשונה

מעצרו של אהרן רמתי הוארך: "חשוד בתקיפת נכדו הקטין"

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של רמתי, מנהל הסמינר החשוד בניהול כת, ובתגובה ראשונה ל'כיכר השבת' סבור בנו כי אביו - ייצא נקי מכל ההאשמות נגדו: "מחפשים אותו" (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רמתי, בכניסה לדיון היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בית משפט השלום בירושלים צפוי להיפתח בשעה הקרובה (ראשון) דיון הארכת מעצרו של אהרן רמתי, החשוד בניהול כת בסמינר הירושלמי שבראשותו.

לפני הדיון, הגיב בנו בהתייחסות ראשונה מאז המעצר לכתב 'כיכר השבת' ואמר כי כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם נפלו על אביו עם שלל טענות - אך לא ייצא מזה דבר.

לטענתו, תמיד מחפשים את אביו והוא כבר רגיל לכך. "גם הפעם הם הגיעו עם טענות מופרכות. לא ייצא מכל זה דבר", הוסיף הבן הסבור כי אביו נקי.

תיעוד בלעדי: רגעי המעצר של אהרן רמתי (צילום: מצלמות אבטחה)

מנגד, גורם במשטרה אמר ל'כיכר השבת' כי החקירה מתרחבת כל הזמן, שכן המשטרה מקבלת כל הזמן חומרים חדשים.

"אנחנו חוקרים את הכל, ומבצעים את פעולות החקירה הנדרשות. החשד נגדו מתחזק", הוסיף נציג המשטרה - "אבל החקירה עדיין בעיצומה".

הדיון בבית משפט נפתח באיחור משמעותי, בעקבות ויכוח בין כמה עורכי דין מי מייצג אותו עכשיו. בסוף הוחלט כי יעלו אותו למשפט, והוא יבחר מי מהם ייצג אותו בדיון הנוכחי.

נציג המשטרה אמר בדיון כי אחרי שהטיחו בו את החשדות נגדו, החל רמתי לשמור על זכות השתיקה. הוא הוסיף כי בזכות הפרסום בתקשורת, הגיעו בנות נוספות שמסרו עדויות חדשות, שהמשטרה לא הכירה לפני כן.

הנציג הוסיף כי לא ניתן לסמוך על רמתי, שכן בפעם הקודמת הצהיר כי יסגור את הסמינר, אך זה לא קרה. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו ב-6 ימים.

במהלך הדיון אף התברר כי קיים חשד ולפיו תקף רמתי את נכדו הקטין. לשאלת עורך דינו של אהרן רמתי, ענה נציג המשטרה כי קיים חשד לתקיפת מספר ילדים.

בסיום הדיון נעתר בית המשפט חלקית לבקשת המשטרה, ולאור העובדה כי חומר הראיות מעלה חשד סביר, הוארך מעצרו בארבעה ימים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר