"אין לתאר"

התקלה בוואטסאפ - והעקיצות לאחמד טיבי

שר התיירות פרסם פוסט עוקצני כלפי הקשר בין הח"כ הערבי למפלגת כחול לבן ברקע התקלה היום בוואטסאפ. ראש הממשלה צייץ בטוויטר עם עקיצה, ואחמד טיבי הגיב (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

תקלה באפליקציית המסרים הפופולרית - וואטסאפ, נוצלה באווירת מערכת הבחירות הרביעית לעוד סבב התכתשות בין הליכוד לכחול לבן, על גב הערבים.

שר התיירות יריב לוין העלה את הטקסט הבא למוד הפייסבוק שלו: "הבנתי שיש תקלה נרחבת בוואטספ. חבל, אחמד טיבי לא מצליח להעביר לבני גנץ הוראות מסודרות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו העלה צילום מסך של הפוסט לצד הכיתוב, המוכר מהעמוד של חנוך דאום: "אין לתאר".

בתגובה צייץ ח"כ אחמד טיבי: "נתניהו, תישאר במה שאתה טוב. עזוב את ההומור, תתמקד בשחיתות...".

עימות בין טיבי לראש הממשלה במליאה (צילום: ערוץ כנסת)

בראיון הבוקר לגלי צה"ל אמר טיבי כי תמיכת כחול לבן בפסילת מועמדות ח"כ היבא יזבק תביא לאי המלצה על ח"כ בני גנץ לראשות הממשלה.

"התמיכה הצפויה של כחול לבן בפסילת יזבק היא התפתחות שלילית", אמר טיבי והוסיף כי הוא "מצפה ממי שרוצה להיות חלופה לשלטון לא להתנהג כמו חיקוי שלו או לעקוף את הליכוד מימין".

בנוסף טען טיבי, "ביקור אסיר משוחרר אין משמעותו תמיכה במעשים שבגללם נכנס לכלא, אלא רצון לשלב אותו מחדש בחברה אחרי שריצה את עונשו".

ח"כ יועז הנדל הגיב כי גם מעשיו ודבריו של ח"כ אחמד טיבי חורגים מגבולות הלגיטימי. "גם לו לא חסר. תלויה אצלו בבית תמונה של ערפאת. הוא כבר הרבה מעבר לשטח האפור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר