לאחר 9 חודשים

פרישה מפתיעה בצמרת משטרת התנועה

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, הודיע היום במפתיע כי הוא פורש מתפקידו אחרי תשעה חודשים בלבד בטענה שהוא רוצה יותר זמן עם משפחתו (חדשות משטרה)

אבי אדרי לצדו של השר לבטחון פנים, גלעד ארדן (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב אבי אדרי, הודיע היום (ראשון) במפתיע כי הוא פורש מתפקידו אחרי תשעה חודשים בלבד בתפקיד, כך פורסם הערב ב-ynet. אדרי הסביר את החלטתו בכך שהוא "מבקש להיות עם משפחתו הקרובה".

אדרי (50), שהיה בתפקידו הקודם המזכיר הביטחוני של השר לביטחון הפנים, נחשב לקצין מוערך ולטענתו התכוון להמשיך עוד שנים רבות במשטרה לולי ההחלטה המפתיעה להיות לצד משפחתו.

על פי הדיווח, אדרי שקל את צעדיו כבר מספר שבועות והודיע על החלטתו לממלא מקום המפכ"ל, מוטי כהן כבר בסוף השבוע. אדרי היה בעבר גם מפקד תחנת חיפה ומפקד קורס הקצינים של משטרת ישראל.

פרישתו של אדרי באה ברקע ההחלטה של המפכ"ל הזמני לקיים סבב מינויים בצמרת המשטרה זאת בשל העובדה שכרגע לא מתקיים תהליך למינוי מפכ"ל קבוע ומשרות רבות נותרו בינתיים לא מאוישות.

"אמרתי פעמים רבות שההחלטה שלא לבצע את סבב המינויים נובעת מחוסר היכולת לראות את תמונת כוח האדם המלאה בקרב הקצונה הבכירה לצד הרצון שלא לפגוע בקצינים במסגרת סבב חלקי", כתב כהן בשבוע שעבר במכתב שהועבר לשוטרים. "אולם לאור התארכות התקופה, אני סבור כי השתנו הנסיבות וכי בעת הזו אין מנוס מביצוע סבב מינויים, מלא ככל שניתן. הנחיתי להתחיל באופן מיידי את הליך המינויים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר