"פשוט בלתי נתפס"

תיעוד: חיפושים ברמאללה אחר רכבו של ירח טוקר

מספר ישראלים ערכו במהלך הלילה חיפושים ברמאללה אחר רכבו של יועץ התקשורת ירח טוקר, אך הם מצאו רק את מכשיר ה'איתוראן' שפורק. טוקר ל'כיכר': "פירצה ביטחונית מחרידה ומסוכנת" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הגנב והחיפושים ברמאללה (צילום: באדיבות המצלם)

לאחר גניבת רכב ה'סקודה קודיאק' של יועץ התקשורת החרדי ירח טוקר, מנהל האסטרטגיה ב'דגל התורה', אמש (ראשון) בזמן שחנה מחוץ לביתו בהר שמואל, במהלך הלילה נערכו חיפושי נרחבים בכפרים הערביים אחר הרכב.

ל'כיכר השבת' נודע, כי סוכן הביטוח יוסי רפאלי נחלץ לעזרתו של יועץ התקשורת וניסה לחלץ את הרכב מהכפרים הערביים באזור רמאללה באמצעות גורמים פרטיים בעלי קשרים ברשות הפלסטינית - אך ללא הצלחה.

הגנב, כפי שתועד במצלמת האבטחה

בתיעוד מיוחד שהגיע ל'כיכר השבת', נראים מספר ישראלים אמיצים שהפעיל רפאלי, כשהם נכנסים ללב העיר רמאללה בליווי אנשי הביטחון המסכל של הרשות הפלסטינית, בניסיון לאתר את הרכב הגנוב.

הישראלים התחקו אחר מכשיר ה'איתוראן' שהיה מותקן ברכב, אלא שהגנב כנראה היה מתוחכם ומנוסה. הוא פירק אותו שעה קודם לכן, השליך אותו בפאתי רמאללה ולאחר מכן נעלם עם הרכב.

צפו בתיעוד: הגנב מגיע, נכנס לרכב ונוסע (מצלמת אבטחה)

כאמור, לאחר לילה של חיפושים קדחתניים בלב הכפרים הערביים אחר הרכב הגנוב, הישראלים המחפשים נאלצו לשוב על עקבותיהם בידיים ריקות.

יועץ התקשורת ירח טוקר אומר הבוקר ל'כיכר השבת' כי "הגנב הגיע אתמול בשעה 20:00 בערב מחוץ לבית שלי וגנב את הרכב בלי לפחד ובלי למצמץ. בתוך רבע שעה יצא עם הרכב מהשכונה שלי בגבעת זאב והגיע לתוך כפר עויין ומסוכן ברמאללה.

מכשיר ה'איתוראן' שאותר ברמאללה
ירח טוקר עם יוסי רפאלי, הלילה

"תארו לעצמכם שהיה חוטף רכב עם ילד, זה פשוט בלתי נתפס שהוא נסע ללא הפרעה ונעלם בתוך דקות בכפר ברמאללה. הדבר דורש תחקיר מעמיק. מדובר בפירצה ביטחונית מחרידה ומסוכנת".

טוקר מוסיף ואומר כי "לשמחתנו זה רק רכב, השם ירחם אם זה היה מחבל. אני מודה למאות החברים על ההודעות המחבקות והתומכות. רק בשמחות. ובשורות טובות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר