למשרדים שעזב

נתניהו החליט על מינוי שלושה שרים חדשים

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על מינויי שרים חדשים למשרדים אותם נאלץ לעזוב, עקב כתב האישום שהוגש נגדו. המקודמים: צחי הנגבי, אופיר אקוניס וציפי חוטובלי (אקטואלי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט הבוקר (שני) על מינויי שרים חדשים למשרדים אותם נאלץ לעזוב, עקב כתב האישום שהוגש נגדו.

השרים החדשים:

  • השר צחי הנגבי ימונה לשר החקלאות בנוסף לתפקידו כשר לשיתוף פעולה אזורי.
  • השר אופיר אקוניס ימונה לשר העבודה והרווחה בנוסף לתפקידו כשר המדע והטכנולוגיה.
  • סגנית השר ציפי חוטובלי תמונה לשרת התפוצות.

בהודעה שהוציאה דוברות הליכוד, הם מינפו את סבב המינויים לצורך קמפיין המפלגה: "ציפי חוטובלי תמונה לשרת התפוצות. זאת השרה הראשונה בתולדות המדינה שממונה מתוך הציונות הדתית".

על מינוי צחי הנגבי כתבו כי "בכוונתו לפתור את הבעיות העומדות על הפרק מתוך מטרה להחזיר הביתה לליכוד את קולות החקלאים שלא הצביעו לליכוד בבחירות האחרונות". ובאשר למינויו של אופיר אקוניס שמונה לשר העבודה והרווחה, נכתב כי "פעל לטובת נושאים חברתיים".

ביום שישי האחרון הודיע סגן שר האוצר יצחק כהן מש"ס שהוא מוותר על תפקיד שר השיכון, בשל הבעייתיות שנוצרה עם העברת שאשא ביטון לתפקיד שרת הרווחה. פסיקת בג"ץ מלפני כשבועיים קבעה שאין לעשות סבבים פנים ממשלתיים בתקופת מעבר וכי ניתן למנות שרים רק מתפקידי שרים שעזבו באופן מוחלט.

כהן אמר כי "לא רציתי שמינויי יהיה על חשבון פיטוריה של השרה שאשא ביטון. זו לא דרכי ובניגוד לאופיי. אני מעדיף להמשיך במשרד האוצר ולקדם יוזמות ופעולות למען כלל הציבור בישראל".

בנוסף, הוחלט כי ח"כ משולם נהרי, סגן שר הפנים, ימונה לסגן שר העבודה והרווחה עם סמכויות נרחבות, בדגש על טיפול באוכלוסיות מוחלשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר