"חוזה מנופח"

חשיפה: ההצעה המפתה של 'קול ברמה' למנחם טוקר - והסירוב

מנחם טוקר, השדרן החרדי הפופולרי של רדיו 'קול חי', קיבל הצעה מפתה מרדיו 'קול ברמה' - הכוללת חוזה מנופח במיוחד, אך לאחר מספר פגישות - החליט להקפיא הכל • כל הפרטים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מנחם טוקר (צילום: כיכר השבת)

חשיפה ב'כיכר השבת': איש התקשורת מנחם טוקר, המשדר זה שנים ברדיו 'קול חי', קיבל בחודשים האחרונים הצעה מהנהלת רדיו 'קול ברמה', להפעלת ערוץ המוזיקה החדש של התחנה, כך נודע ל'כיכר השבת'.

ואלו הם פרטי ההצעה של רדיו 'קול ברמה' למנחם טוקר: הפעלה מלאה של ערוץ המוזיקה כולל שידורים והעברת התוכניות שהוא מגיש כיום ב'קול חי' - לרדיו החדש, בנוסף, רדיו המוזיקה האינטרנטי של טוקר יתאחד עם ערוץ המוזיקה של 'קול ברמה'.

כיום, מנחם טוקר מגיש ברדיו 'קול חי' מדי יום את התוכנית "זמן אוויר" ומדי מוצאי שבת את התכנית "מוצ"ש חי", ובנוסף, מגיש את התוכנית "טוקר בשישי" בערוץ 13.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בין טוקר להנהלת 'קול ברמה' התקיימו מספר פגישות משא ומתן אך עד עתה לא נרשמה כל התקדמות. הסיבה: בימים אלו תחנת הרדיו 'קול חי' נמצאת במכרז של הרשות השניה ובקרוב יוחלט מי הזכיין שיפעיל את הרדיו - בשל כך, בחר טוקר להקפיא את ההצעה בשלב זה עד להחלטה על הזוכה במכרז.

כשמנחם טוקר הפתיע את עמי מימון באולפן כיכר

כידוע, על רדיו 'קול חי' מתמודדות שתי קבוצות עיקריות - מחד, עיתון 'משפחה', איש הרדיו עידו מור ורשת 'אושר עד' ומהצד השני - בעל השליטה בתחנה כעת, יצחק מירילשווילי, הבעלים של ערוץ 20. יצוין כי גם רשת 'קו עיתונות' מתמודד במכרז.

גורם המעורב במשא ומתן אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "טוקר קיבל את הצעת חייו בתקשורת החרדית, חוזה מנופח ומפתה שאין איש בעולם שהיה מסרב לו. מדובר במשכורת הכי גדולה בתקשורת החרדית-דתית. הסיבה שטוקר החליט להקפיא את ההצעה זה בגלל שבימים אלו 'קול חי' נמצאים בהליך של מכרז הפעלה וזה לא נכון אסטרטגית עבורו".

גורם בתעשיית המוזיקה והרדיו אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "מאחר ולתחנת הרדיו 'קול חי' יש גם את ערוץ המוזיקה הפופולרי 'קול חי מיוזיק' שפועל כבר מספר שנים, ב'קול ברמה' רצו להביא חידוש מפוצץ ומושך מיזה של 'קול חי מיוזיק' - ובנו על מהלך אסטרטגי שבו היו מוכנים להשקיע כל הון שבעולם בשביל להעביר את טוקר מהתחנה המתחרה אליהם שזה יתרון מוחץ בקרב על האזנה למוזיקה ברדיו החרדי".

לדבריו: "כנראה שלטוקר, שמשדר עשרות שנים ברדיו 'קול חי', אין כרגע אומץ לעבור לתחנה המתחרה".

מנחם טוקר סרב להגיב לידיעה.

מרדיו 'קול ברמה' נמסר ל'כיכר השבת': "בשלב זה אנו לא מפרסים את לוח השידורים או המגישים השונים שיקחו חלק בתדר המוזיקה 107.6 החדש שהולך לחולל מהפכה של ממש בעולם התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר