"אינו ראוי"

נתניהו לעג לגמגום של בני גנץ וספג ביקורות

בטקס פתיחת קמפיין הליכוד, לעג בנימין נתניהו לגמגום של בני גנץ באחד מנאומיו בעת האחרונה, ארגון המגמגמים בישראל יצא למתקפה: "שפל ערכי ממדרגה ראשונה" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בטקס פתיחת קמפיין הליכוד אמש (שלישי), לעג ראש הממשלה בנימין נתניהו לגמגום של בני גנץ באחד מנאומיו בעת האחרונה, ארגון המגמגמים בישראל יצא למתקפה: "שפל ערכי ממדרגה ראשונה".

במהלך נאומו אמש, נאום שפתח את קמפיין הבחירות של הליכוד לעג נתניהו כלפי יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "פעם זה היה או אנחנו או הם, היום זה או אנחנו או אההההה. הם היו נגד הקמת הגדר שבלמה את המסתננים, נגד ההליכה שלי לקונגרס והיציאה מהסכם הגרעין, נגד הוצאת הגז מהמים, בעד עקירת ישובים ובעד כלכלת הסתדרות".

נתניהו הוסיף ללעוג אחרי שהציג סרטו בו בני גנץ אומר בפתח נאומו: "אהההה", "הבנתם? פעם זה היה או אנחנו או הם. היום זה או אנחנו או אהההה".

ח"כ חילי טרפור מ"כחול לבן" אמר הבוקר: "מראה על מנהיגות מעט ילדותית. ללעוג ליריבים פוליטיים זה לא הדבר שהייתי רוצה מרה"מ שלי".

מנכ"ל ארגון המגמגמים בישראל (אמב"י), חנן הורוביץ, תקף את נתניהו ואמר כי "החיקוי הלועג של רה"מ בנימין נתניהו לאדם שמגמגם הוא שפל ערכי ממדרגה ראשונה למערכת הפוליטית בישראל. עשרות אלפי אנשים שמגמגמים בישראל אשר מתמודדים יום יום, שעה שעה, באומץ רב מול מציאות עוינת, אינם מושא ללעג, אלא לגאווה! כל לעג על גמגום, בין אם הוא מתייחס לאדם שמגמגם או שהוא נועד לתייגו ככזה, אינו ראוי ואינו מוסרי".

לדברי הורביץ: "הניסיון להציג פוליטיקאי כאדם שמגמגם כדי להשמיץ אותו וכדי ללעוג לו מעורר דאגה. מה נאמר לאלפי ילדים וילדות שמגמגמים שרואים את ראש הממשלה שלהם לועג לבעיית הדיבור שלהם בשידור חי? אנחנו מפצירים ברה"מ נתניהו ובכל הפוליטיקאים: השאירו את הגמגום מחוץ לקמפיין הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר