התקרית המביכה

ארמון האליזה מבהיר: הנשיא מקרון לא התנצל

יממה לאחר התקרית המביכה עם מאבטחי השב"כ, בעיר העתיקה בירושלים, בארמון האליזה הבהירו כי הנשיא עמנואל מקרון לא התנצל בפני מאבטחי השב"כ הישראלים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

יממה לאחר התקרית המביכה עם מאבטחי השב"כ, בעיר העתיקה בירושלים, בארמון 'האליזה' הבהירו הבוקר (חמישי) כי הנשיא עמנואל מקרון לא התנצל בפני מאבטחי השב"כ הישראלים, וזה בניגוד להודעת השב"כ והמשטרה.

"הנשיא מקרון לא התנצל בפני המאבטחים הישראלים" הבהירו בארמון האליזה.

כזכור, מקרון התעמת עם מאבטחים של שב"כ ועם כוחות משטרתיים שליוו אותו בעיר העתיקה בירושלים, וצעק עליהם לעיני קהל רב שהיה במקום ונותר המום.

זה קרה בכניסה לכנסייה, הבנויה על שטח השייך לצרפת. מקרון צעק עליהם: "אני לא אוהב את מה שאתם עושים, צאו החוצה. אף אחד לא התכוון לעשות פרובוקציה לאף אחד".

בהמשך פנה לאחראי על אבטחתו מטעם השב"כ ואמר לו: "עשיתם עבודה נפלאה בעיר. בבקשה, תכבדו את הנהלים שנהוגים במשך מאות שנים. בבקשה".

בהודעת שב"כ ומשטרה אמר: "נשיא צרפת ביקש מהכוח לכבד את הכללים הנהוגים במקום, ובהתאם לתיאום שבוצע מראש לצורך סידורי האבטחה, ליוו את נשיא צרפת ואנשיו בתוך הכנסייה שוטר ואיש שירות הביטחון הכללי".

"עם צאתו, יישרו את ההדורים וצוותו של הנשיא התנצל על האירוע, הנשיא לחץ את ידם של הכוחות והמשיך בביקורו בעיר העתיקה בליווי הכוחות והאמצעים הדרושים לצורך שמירה על ביטחונו כאישיות רמת דרג המבקרת בישראל".

כאמור, הבוקר הכחישו בצרפת את דבר ההתנצלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר