בפגישה עם ריבלין

הנשיא פוטין: "האנטישמיות - מסתיימת באושוויץ"

נשיא רוסיה הצהיר כי יש להילחם נגד האנטישמיות • את הדברים אמר בפגישה עם הנשיא ריבלין שאמר בדברים שנשא כי צריך לשים קץ לגזענות, לפשיזם ולאנטישמיות (אקטואליה)

(צילומים: מארק ניימן, לע"מ)

נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש היום (חמישי) עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. "כולנו נרגשים מעומק ליבנו להשתתפותך בכנס מאוד חשוב, שהוא ציון השחרור של אושוויץ שהוא סמל והבעת הסכמה כלל עולמית של משפחת העמים שצריך לשים קץ לגזענות, לפשיזם ולאנטישמיות".

ריבלין המשיך, "אתם בוודאי כמונו יודעים במשפחת עמים שאנחנו יודעים היכן אנטישמיות מתחילה, אבל אנחנו לא יודעים איפה היא נגמרת ולכן חשוב שכולנו נילחם יחד".

בדבריו התייחס לפעילות לשחרור נעמה יששכר ואמר: "אנחנו מאוד מעריכים את המאמצים שאתה עושה להבין שבמדינת ישראל אנחנו מרגישים שכל אחד הוא הילדה והילד שלנו".

פוטין השיב, "כבוד הנשיא אני מודה לך מאוד על ההזמנה, בשבילי וגם לעמיתים שלי חשוב מאוד להיות היום פה בישראל. ואנחנו רואים היטב את המאמצים של הצד הישראלי לשמירת הזיכרון על מלחמת העולם השנייה".

"עכשיו אמרת שאנחנו לא יודעים איפה מסתיימת אנטישמיות, לצערנו אנחנו מכירים את זה הסוף הוא באושוויץ. צריך לשים לב ולא לאפשר לתופעה זאת לקרות עוד. וכמובן להתנגד בתופעה של אנטישמיות ושנאת זרים בכל הערוצים".

הנשיא הרוסי המשיך, "הצבא האדום לא רק שחררה את אשוויץ גם תרמה תרומה מכרעת לניצחון עבור נאצים. כמובן העם הסובייטי והעם הרוסי סבל מאוד בזמן המלחמה, מה שקשור לטרגדיה של השואה 40% מהיהודים שנהרגו היו מברית המועצות וזו כמובן טרגדיה משותפת שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר