נתפס ונעצר

פלסטיני פגע בילדה חרדית - שנמלטה • צפו

לפחות 15 פעמים תועד תושב עיסאוויה כשהוא פוגע או מנסה לפגוע בילדות חרדיות. אמש הוא נעצר, והיום הוארך מעצרו "בשל מסוכנותו" • תיעוד: כך נמלטה ממנו אחת הילדות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילדה עוצרת לקריאתו של התוקף, אך מתעשתת ובורחת (מצלמות אבטחה, באדיבות Jerusalem eye)

בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של צעיר ממזרח ירושלים, שנתפס אמש בשכונת סנהדריה בעיר לאחר שניסה לפגוע בילדה חרדית.

ל'כיכר השבת' נודע, כי אברכים בשכונה, החברים בארגון ששמו Jerusalem eye ('עין ירושלמית'), היו מוכנים מראש לבואו של התוקף הפלסטיני, בעקבות תלונה של אחד התושבים.

מתברר, כי לפני שבוע, ביום שישי האחרון, קרא אותו צעיר לילדה אחרת מחלון רכבו, הראה לה תמונות פוגעניות במשך כחצי דקה, עד שהתעשתה ונמלטה בבהלה.

אביה של הילדה, דיווח לחבריו, פעילי הארגון, על המקרה ועל הטראומה שנגרמה לבתו. אלו איתרו את המעשה באחת ממצלמות האבטחה בהן רישתו את השכונה, בה הילדה אף נראתה במנוסתה מהתוקף, תוך שמסתכלת אחורה כל רגע כדי לוודא שהוא לא דולק בעקבותיה.

בדיקה נוספת במצלמות הדהימה את האברכים: התוקף תועד בהן לפחות 15 פעמים, במקרי תקיפה או ניסיונות תקיפה דומים. אמש, כשהתקבלה התראה שהוא הגיע שוב לשכונה החרדית וניסה לפגוע בילדה נוספת, מיהרו הפעילים עם רכביהם, חסמו את רכבו של החשוד, בתיאום עם מש"ק המשטרה יצחק פרץ, עד שנעצר.

מעצר החשוד, אמש (באדיבות המצלם)

היום כאמור הובא הפלסטיני לבית משפט השלום בירושלים, לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים, בעוד הוא מכחיש כל קשר למעשים המיוחסים לו.

לאחר שמיעת הצדדים, נציג המשטרה וסניגורו של העצור, החליט השופט אלעזר ביאלין על הארכת מעצר עד ליום שני הבא, בנימוק כי "התבסס חשד ברף גבוה יחסית לכך שהמשיב היה מעורב בביצוע העבירה שיוחסה לו - וזאת כלפי מספר קטינות - שמקימה עילת מעצר של מסוכנות".

(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר