הודיע לפנס. צפו

נתניהו על המפגש המשולש: "אבוא בשמחה לוושינגטון"

בפגישתו עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, הגיב נתניהו למפגש הצפוי לו ולגנץ עם טראמפ בוושינגטון, בו הם ישמעו את פרטי 'תכנית המאה', וטען כי הוא שהציע שגם יו"ר 'כחול לבן' יבוא (מדיני)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו ופנס, בפגישתם היום (צילום: שגרירות ארה"ב בישראל)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב (חמישי) עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, בשגרירות האמריקנית בירושלים, והתייחס למפגש הצפוי לו ולגנץ בוושינגטון בשבוע הבא, עם הנשיא טראמפ.

בסיום הפגישה, בה השתתפו גם שגריר ארה"ב בישראל דוד פרידמן ושגריר ישראל בארה"ב רון דרמר, פנה נתניהו לפנס ואמר, באשר ל'פורום השואה' שהתכנס היום בנוכחותם: "ראשית, דיברת היום בצורה מאוד נוגעת ללב, הן בתוכן דבריך, והן בעומק הרגש שהבעת. זאת הייתה אמירה אוניברסלית עם עמדה מוסרית איתנה - לתרגם את זיכרון השואה למעשה".

"אתה אכן מתרגם למעשים", אמר נתניהו: "הנשיא טראמפ ואתה עומדים בפני הפגנת האנטישמיות הגרועה ביותר, והיא קריאתה של איראן למחוק את 6 מיליון היהודים ויותר החיים בישראל. דיברת על כך בבהירות היום, ואתה פועל בנושא זה בצורה ברורה בכל יום. אני מבקש לברך אותך על בואך לכאן, על הדברים שאמרת, ועל הדברים שאתה, הנשיא טראמפ וממשל טראמפ עושים בכל יום ויום לטובת ביטחונה של ישראל".

ראש הממשלה המשיך: "אין לישראל ידיד טוב יותר מאשר הנשיא טראמפ. ידידות זו באה לידי ביטוי בכך שאנו נמצאים כעת בשגרירות ארה"ב בירושלים, שהנשיא טראמפ הכיר בירושלים כעיר הבירה של ישראל, שהנשיא טראמפ הכיר בריבונותה של ישראל על רמת הגולן, וכעת, בהזמנה זו, אני חושב שהנשיא מבקש להעניק לישראל את השלום והביטחון שלהם היא ראויה".

"אני נענה בשמחה להזמנתו לבוא לוושינגטון כדי לדון עמו ברעיונותיו כיצד לקדם את השלום, וכדי לעבוד איתו כדי לקדם את המטרה הזו", הדגיש נתניהו, וטען: "הצעתי שבני גנץ יוזמן גם כן לאירוע זה, משום שאני חושב שחשוב שלא נפספס את ההזדמנות ההיסטורית הזו. כשיש לנו ידידים כאלה בבית הלבן, כשיש לנו תמיכה כזאת בארצות הברית, עלינו להשיג קונצנזוס רחב ככל האפשר בנוגע למאמצים להשיג ביטחון ושלום, שלום וביטחון עבור מדינת ישראל. אני מצפה לעשות את שניהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר