נשאר מאחור

ליברמן תוקף את נתניהו - "הישרדות"; ואת גנץ -"אדון כן ולא"

יו"ר 'ישראל ביתנו', שנותר מאחור אל מול הנושא המדיני ששוב הוצף במערכת הבחירות, מנסה להישאר על הגלגל ומפרסם הודעה נגד נתניהו וגנץ, ויש לו גם הצעה בשביל השניים (ארץ)

ליברמן (צילום: פלאש 90)

בצל הצפתו של הנושא המדיני בבחירות לכנסת, בעקבות "עסקת המאה" של נשיא ארצות-הברית דונלד טראמפ, שצפייה להתפרסם ביממה הקרובה, יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שבנה קמפיין על הסתה נגד החרדים וההלכה, מנסה להישאר רלוונטי.

הבוקר (שני) הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו הודעה בה תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, הנמצאים כעת בוושינגטון, לקראת הפגישות המדיניות עם טראמפ.

"מבלי לקרוא את התוכנית שהנשיא טראמפ יציג היום", פתח ליברמן, "אין לי ספק שתהיה בה הבנה אמיתית לאינטרסים של מדינת ישראל בהסדר עתידי עם הפלסטינים".

נתניהו ממריא לארה"ב (צילום: עומר מירון, לע"מ; סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ליברמן תקף את נתניהו וגנץ, וכתב: "מבחינת נתניהו ברור שמדובר בחלק מתוכנית הישרדות ותו לא. מבחינת גנץ, אדון כן ולא, הוא טרם החליט. בדיוק כפי שלא החליט האם הוא בעד החלת ריבונות ישראלית בבקעת הירדן כן או לא וכיצד להקים ממשלה חילונית עם דרעי, ליצמן וגפני, אלא אם כן בכחול לבן גיבשו תוכנית סודית להשבת ראשי המפלגות החרדיות בשאלה עד ה-2 במרץ.

"גנץ גם טרם החליט האם תומכי טרור הם פרטנרים לקואליציה של רשימת שלושת הרמטכ"לים כן או לא. אבל כל זה לא הפריע לו לטוס לוושינגטון לפוטו-אופ עם הנשיא טראמפ ולשמש כלהקת חימום לקראת המופע המרכזי".

ומה ליברמן, שנשאר הרחק מאחור, מציע? "אני מציע לנתניהו ולגנץ להתעסק בכל הפצצות שמונחות לפתחינו, כגון הגרעין האיראני, הגרעון בתקציב, המשבר במערכת הבריאות, הכניעה לטרור ובלוני הנפץ שהגיעו כבר לבית שמש ולשדה בוקר, במקום להתעסק בספינים וביחסי ציבור".

כזכור, ליברמן נגרר אמש גם לביקור בבקעת הירדן, לאור העיסוק בסיפוח הבקעה, וההצהרות של נתניהו וגנץ בנושא.

בנוסף, אמש, הפציע ליברמן המוכר, המסית, שהתייחס להפגנת 'הפלג' בירושלים, וכתב: "‏ראיתי עכשיו את ההתפרעות של החרדים מהפלג הירושלמי בכניסה לירושלים. בקואליציה הבאה נדאג שתקציבים יגיעו לבריאות ולחיילים ולא לישיבות ולאברכים".

בתגובה, נמסר מ'יהדות התורה' כי "זה אותו ליברמן שנפגש עם מנהיג הפלג הירושלמי והבטיח להם הכל תמורת דילים פוליטיים, זה אותו ליברמן שהוביל אותנו לבחירות שלישיות. היום כבר ברור לכולם כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר