אירוח, בבית הפרטי

כך בכירי עולם ההייטק יציינו את 'יום השואה הבינלאומי'

מנכ"לית יוטיוב, מייסד וואטסאפ ובכירים נוספים מעמק הסיליקון יציינו את יום השואה הבינלאומי שחל היום, בפרויקט מיוחד במסגרת 'זיכרון בסלון' - כשיארחו בבתיהם אנשי עדות שיספרו את סיפורם (חדשות)

יסמין לוקץ' (צילום: ICON (אייקון))

זיכרון בסלון ההייטק: בצל האנטישמיות העולה ולציון 75 שנים לשחרורו של מחנה אושוויץ, היום (שני) ב'יום השואה הבינלאומי', מנכ"לית יוטיוב סוזן וויצ'יסקי, המייסד של 'וואטסאפ' יאן קום, מייסדת ומנכ"לית Houzz עדי טטרקו ועוד רבים מבכירי ההיי-טק - יארחו בני נוער, קולגות וחברי קהילה אחרים לשיחה אישית עם ניצולי השואה באירוע מיוחד שיזם ארגון ICON בהובלת המייסדת והמנכ"לית יסמין לוקץ' ובשיתוף עם ארגון ה-IAC.

במסגרת האירועים ישמעו הנוכחים עדויות מפי הניצולים וישתתפו בדיון וקבוצות שיח משותף כדי לקדם את נושא זיכרון השואה בדרכים חדשניות ומונגשות לדור הצעיר ולטכנולוגיה המודרנית.

בזמן שמקרי האנטישמיות בעולם עולים - ומספרם של ניצולי השואה פוחת, מקווים המארגנים לייצר שיח סביב זיכרון השואה מתוך הבנה של תפקידם המשמעותי של בכירי ההייטק ביצירת תודעה לזיכרון השואה.

יסמין לוקץ', מייסדת ארגון ICON, המהווה גשר בין האקוסיסטם היזמי בישראל לזה שבעמק הסיליקון מסרה כי "בזמן שאנו יוצרים ומייצאים חדשנות לעולם כולו (מסיליקון ואלי), אנו בוחרים לרתום את כוחה של הקהילה שלנו כדי לקדם ערכים של מוסר וצדק. כאשר מספרם של ניצולי השואה פוחת וכשאנו עדים לגלי אנטישמיות אני גאה בשותפים שלנו, מייסדי ומנהלי ענקיות האינטרנט, שבחרו להצטרף אלינו ולעורר מודעות. אני מקווה שהמסר הזה יהדהד וירתום שותפים נוספים למאבק למען זיכרון השואה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר