עסקת המאה

אבו מאזן על טראמפ: הוא כלב בן כלב. ערס

יו"ר הרשות הפלסטינית עולה למתקפה נגד נשיא ארצות הברית ברקע תכנית השלום שמגבש הממשל • בדרך לעימותים? "זקוקים להתגייסות של הצעירים ברחוב" (חדשות)

(צילום: Flash90)

יו"ר השרות הפלסטינית תוקף קשות את נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בשיחה עם חברי הועדה המרכזית של פתח. "כלב בן כלב, הוא לא יאיים עלי".

אבו מאזן המשיך כי טראמפ הוא "איש זיפת, ערס שרוצה לכפות עלינו תכנית שאנחנו לא רוצים בה". לקינוח הפטיר: "ממשל של כלבים".

שמרית מאיר, פרשנית לענייני העולם הערבי הביאה בחשבון הטוויטר שלה כי אבו מאזן המשיך: "בזמן שנשאר לי בחיים האלה אני לא אהפוך לבוגד".

"סירבתי לדבר עם טראמפ. אמרו לי, אתה תשלם מחיר על הצעד הטפשי שלך. אני אומר לכם - אני אשא בתוצאות הסירוב, לא משנה מה יהיו. אומרים לי תגיע לפסגה עם נתניהו, חוצפה שאין כדוגמתה".

לסיום איים בהסלמה. "הולכים לימים קשים מאוד. נתתי למנגנוני הביטחון הוראה לא להפריע לשום צורה של מחאה ולא להגיע לאזורי העימות. תורידו את השביבה (הצעירים) לרחוב".

בכרוז של פת"ח שפורסם הערב נכתב: "איננו צריכים לחכות לשום הכרזת תיאטרון של עמדת הממשל האמריקני - השותף העיקרי לכיבוש. הממשל האמריקני הוא שותף מרכזי בכיבוש אדמתנו ובהרחבת ההתנחלויות".

"אנו נמצאים במצב של הגנה עצמית מתמדת על אדמתנו ועל וזכויותנו, ובזה לא נכנע לשום לחץ, הפחדה או פיתוי. מעשיו של טראמפ דחויים ואנחנו נתנגד להם בכל האמצעים הלגיטימיים. צעדיו של טראמפ לא ימצאו פלסטיני אחד שיקבל את ביטול זכויותיו וערעור הפרויקט הלאומי שלו".

פגישת טראמפ ונתניהו (צילום: הבית הלבן)

בפגישתו עם נתניהו אמר טראמפ כי צריכים את תמיכת הפלסטינים כדי שהעסקה תצליח והביע את תקוותו כי "יש סיכוי שהם ירצו את התכנית. אנחנו חושבים שבסוף תהיה תמיכה של הפלסטינים. אם זה יצליח, תהיה תרומה חשובה מאוד, ואם לא החיים יימשכו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר