בחירות 2020

ח"כ ב'דגל התורה' חשף: "הליכוד הסכימו לדרישותינו"

ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' חשף בכנס בו נשא דברים כי במשא ומתן הקואליציוני הקודם, היתה הסכמה סביב דרישות המפלגה החרדית בהסכם שהגישו למפלגת הליכוד (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום וידאו: ללא קרדיט; תמונה: David Cohen/Flash90)

דרישות יהדות התורה במסגרת המשא ומתן הקואליציוני בסבב הבחירות הקודם עוררו סערה, עד כדי שרה"מ נתניהו התבטא כי מדובר ב"דרישות מוגזמות", אלא שבכנס שהתקיים אמש (שני) חשף ח"כ אורי מקלב מ'יהדות התורה' כי במפלגת 'הליכוד' הסכימו לדרישותיהם בעת המשא ומתן.

בתיעוד שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה ח"כ אורי מקלב מספר כי "בהסכם הקואליציוני שיהדות התורה הגישה לממשלה שבסופו של דבר לא הוקמה אך הייתה עליו הסכמה".

כזכור, בין הדרישות של יהדות התורה במו"מ הקואליציוני: ענישה לגופים שיעברו על 'חוק השבת', שרק גויים יעבדו בעבודות שמוגדרות "פיקוח נפש" - לצד סיירת שתפקח בכל שבת כי לא נעשים עבודות על ידי גופים רשמיים, שלא לצורך, על ידי יהודיים.

בסוגית הגיוס: על פי החוק שהוצע במו"מ הקואליציוני, הרי שיהיו יעדים לגיוס. אך הממשלה היא זו שתוכל להחליט בזמן אמת על הקטנת היעדים במידה והחרדים לא יספקו את הסחורה.

מלבד זאת יהדות התורה דרשה בתוקף ארבעה תיקים מלבד משרד הבריאות, בתוכם משרד השיכון, דרישה שהובילה את נתניהו להתבטא כי מדובר ב"דרישות מוגזמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר