הצטייד בסטייליסטית

בדרך לכנסת: איתמר בן גביר מציג לוק חדש

החליפה השחורה מבית המשפט הוחלפה בחליפה כחולה ועדכנית, יחד עם חולצה בגוון תכלת ועניבה. "כיום יש לי סטייליסטית", מספר עו"ד איתמר בן גביר ל'כיכר' ומגלה מה הוא סירב להחליף? (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
בן גביר - לפני ואחרי (מימין: הלוק החדש) (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

פעיל הימין, עו"ד איתמר בן גביר, המתמודד לכנסת מטעם מפלגת "עוצמה יהודית", עבר תהליך בדרך לשינוי תדמיתי וכעת גם שינה לוק ומציג סטייל שונה של חליפות וחולצות.

בעבר, היינו רגילים לראות את בן גביר צועק ומזיע בהפגנות. בשנים האחרונות, בן גביר החליף את ההפגנות בהופעות בבית המשפט. השופטים וצמרת הפרקליטות רוחשים לו כבוד, ומאזינים בקשב רב לדבריו. בן גביר שנטוע עמוק בימין, למד למסד את האידיאולוגיה ולהגיש אותה יותר נעימה.

הלוק הקודם של בן גביר (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אלא שבמערכת הבחירות הזו, השינוי קיבל תמריץ נוסף. בן גביר המיר לאחרונה את החליפה השחורה מבית המשפט בסדרת חליפות ססגוניות, ובדיון בוועדת הבחירות אמש (רביעי) נצפה בן גביר בחליפה כחולה עם חולצה בגוון תכלת תואמת ועניבה המשתלבת היטב עם צבעי הבלייזר והחולצה, כיאה לפולטיקיאי מוערך ומכובד.

הלוק החדש (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר עו"ד איתמר בן גביר: "ברוך השם אנחנו עובדים קשה כדי להיכנס לכנסת, ומשתמשים גם באמצעים תדמיתיים, שעד כה פחות התייחסנו אליהם ושמנו עליהם דגש.

"כיום יש לי סטייליסטית שבנוסף ללבוש אמרה לי להתאים גם את צבע הכיפה אבל זה היה כבר יותר מדי. אני מקווה שבעזרת השם עם ישראל יבין שכדי שהימין יהיה ימין, חייבים עוצמה יהודית בכנסת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר