אחרי הירי לשדרות

צה"ל תקף מטרות 'שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת חמאס'

שגרת ירי בדרום: מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בתגובה לשיגור הרקטות לעבר העיר שדרות • דובר צה"ל טען כי מדובר במטרות איכות (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

שגרת ירי בדרום: מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו הלילה (חמישי), מטרות טרור של ארגון חמאס ברצועת עזה, בתגובה לשיגור הרקטות לעבר העיר שדרות. דובר צה"ל טען, כי מדובר במטרות איכות שיפגעו ביכולת החימוש של חמאס.

בצה"ל עדכנו, כי מטוסי קרב וכלי טיס תקפו שורה רחבה של יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה: "מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס".

מדובר צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטות לעבר שטח ישראל ובלוני הנפץ שהופרחו מרצועת עזה לעבר שטח ישראל היום וכן בתגובה לירי הצליפה שבוצע לעבר תורן תצפית של צה"ל.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית מכל סוג שהוא לעבר שטח ישראל וימשיך לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחיה. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה והוא יישא בהשלכות לפעולות כנגד אזרחי ישראל".

כזכור, אמש, סמוך לחצות לילה, זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שני שיגורים יורטו על-ידי לוחמי ההגנה האווירית. אחת הרקטות נפלה ככל הנראה סמוך למכללת ספיר. ייתכן כי מדובר בנפילה של אחד מטילי היירוט.

פעוטה כבת 3 שבועות נפצעה קשה כתוצאה מהאזעקה בשדרות. יעקב בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות סיפר: "מדובר בפעוטה שנחבלה בראשה לאחר שנפלה מידי האמא שרצה למרחב מוגן. בסיוע פרמדיק מתנדב באיחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים כשמצבה בשלב זה מוגדר קשה".

דובר מד"א מסר, כי בשעה 23:39 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על אשה ותינוקת שנפלו במדרגות בתוך בית פרטי בשדרות, בזמן ריצה לממד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה תינוקת כבת 3 שבעות במצב בינוני, בהכרה עם חבלה בראש ואשה כבת 30 במצב קל עם חבלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר