עסקים כרגיל

ליברמן חזר להסתה; ג': הפוליטיקאי הכושל

אחרי שבוע, ליברמן חזר להסית נגד החרדים בפוסט חריף בו הלין על תקציב הישיבות: יהדות התורה הגיבה לדבריו של ליברמן: "הפוליטיקאי הכושל בתולדות המדינה" (פוליטי מדיני)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן שנמנע השבוע מלתקוף את החרדים בשל הסוגיות המדיניות שעמדו בראש סדר היום, חזר לתקוף בפראות את המגזר החרדי.

בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו כתב ליברמן: "ביום רביעי התקיים בוועדת הבחירות המרכזית דיון לפסילת הרשימה המשותפת. "ישראל ביתנו" מצאה את עצמה לבד במערכה. הליכוד, ימינה והמפלגות החרדיות ברחו מההצבעה".

ליברמן חשף כי ניסה להדיח את ח"כ גפני מתפקידו, אך ללא הצלחה: "ישראל ביתנו" דרשה למנות יו"ר ועדת כספים במקום גפני. מי שבלם את היוזמה ועמד על הרגליים האחוריות היו חברי הכנסת של כחול לבן".

בדבריו יצא גם נגד תקציב הישיבות שאושר השבוע, "בתחילת השבוע, מתחת לרדאר, אושר תקציב של 845 מיליון ש"ח לישיבות, בזמן שמקצצים לכולם".

במפלגת יהדות התורה התפתחה נורמה בעת האחרונה, להגיב לכל מתקפה מסיתה של ליברמן. במפלגה כתבו: "הדבר היחיד שנותר לליברמן הלא רלוונטי לעשות אחרי שבוע מדיני עמוס, זה לחטט באשפה בחיפוש אחר עוד ועוד שנאה והסתה כלפי החרדים, כדי להצדיק את קיומו הפוליטי".

"אנחנו כאן כדי להזכיר למי ששכח: אביגדור ליברמן הוא הפוליטיקאי הכושל ביותר בתולדות מדינת ישראל. היחיד במערכת הציבורית שההישגים שלו ב20 שנה האחרונות מסתכמים בהפצצת סכר אסואן וחיסול איסמעיל הנייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר