אין הרתעה

בליל שבת: אזעקות בשדרות; צה"ל תקף יעדי טרור ברצועה

מעט לאחר השעה 20:15, בליל שבת, נשמעו אזעקות 'צבע אדום' בעיר שדרות וביישובי הנגב; צה"ל הודיע כי זוהו שיגור אחד מהרצועה, נזק קל נגרם לבתים בשדרות; צה"ל תקף יעדים של חמאס (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ירי מעזה (צילום: פלאש 90)

מעט לאחר השעה 20:15, בליל שבת, נשמעו אזעקות 'צבע אדום' בעיר שדרות וביישובי הנגב; צה"ל הודיע כי זוהו שיגור אחד מהרצועה, נזק קל נגרם לבתים בשדרות; צה"ל תקף יעדים של חמאס.

לאחר חצות לילה עדכן דובר צה"ל כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

בין היעדים שהותקפו נמנים מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע, המשמשים את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס. מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.

בצה"ל הדגישו כי: "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול ולהפרחת בלוני נפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל היום.

"צה"ל רואה בחומרה רבה כל פעילות חבלנית לעבר שטח ישראל ונמצא במוכנות גבוהה למגוון לתרחישים. צה״ל ימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור נגד אזרחי ישראל".

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אופיר ליבשטיין, אמר: "ערב שבת ויממה רביעית ברציפות של ירי אל עבר תושבי ישראל בעוטף עזה ושדרות. בעוד כולם עסוקים בשאלות על סיפוח, אני מציע לממשלת ישראל קודם להחיל את הריבונות שלה על עוטף עזה.

"השתיקה של ממשלת ישראל אל מול הירי שלא נפסק היא לא מוסרית ולא מקובלת. אני דורש מממשלת ישראל לקחת אחריות לביטחון תושבי העוטף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר