אין שקט

אזעקת צבע אדום נשמעה ביישובי עוטף עזה

אזעקת 'צבע אדום' נשמעה הערב בישובים נחל עוז ועלומים שבעוטף עזה • מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד • בליל שבת: שיגור לשדרות, צה"ל תקף יעדי טרור ברצועה (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Hassan Jedi/Flash90)

אזעקת 'צבע אדום' נשמעה הערב (מוצאי שבת) בישובים נחל עוז ועלומים שבעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה. התושבים באזור דיווחו כי נשמעו קולות נפץ.

דקות לאחר האזעקה אותרה נפילה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. בחסדי ה', לא היו נפגעים.

מוקדם יותר הערב, כוחות משטרה הוזעקו בעקבות דיווחים אודות בלונים שנחתו באיזור המועצה האזורית לכיש ואליהם מחובר חפץ חשוד. למקומות נחיתת הבלונים הוזעק גם חבלן המשטרה והשטח נסגר עד לסיום טיפול זהיר ומקצועי שיסיר את הסיכון מהחפץ.

מהמשטרה נמסר: "לאור מספר אירועים מסוג זה בימים האחרונים, אנו שבים ומזכירים לציבור- בכל מקרה בו מבחינים בחפץ חשוד, יש לדווח מיד למשטרת ישראל בטלפון 100.חל איסור לגעת בחפץ, ויש להרחיק סקרנים עד הגעתם של שוטרי משטרת ישראל למקום. חבלני המשטרה הם המוסמכים לטפל בחפצים חשודים וברשותם ציוד מיגון מקצועי ומתאים לכך".

כזכור, מעט לאחר השעה 20:15, בליל שבת, נשמעו אזעקות 'צבע אדום' בעיר שדרות וביישובי הנגב; צה"ל הודיע כי זוהו שיגור אחד מהרצועה, נזק קל נגרם לבתים בשדרות; צה"ל תקף יעדים של חמאס.

לאחר חצות לילה עדכן דובר צה"ל כי מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל תקפו מספר יעדי טרור נוספים של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה.

בין היעדים שהותקפו נמנים מחסנים לאחסון אמצעי לחימה ותשתית תת-קרקע, המשמשים את הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס. מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר