קריאה חריגה ומרגשת בבית שה"ת

שר התורה בקריאה לציבור: "אפשרו לגאון הצדיק לשבת וללמוד"

הרב אבנר עפג'ין ראש מוסדות 'בית הלוי' נכנס השבוע למעונו של שר התורה, שפנה לנוכחים וביקש לעשות הכל על מנת לאפשר לו להמשיך ללמוד ולא להתעסק בטרדות הכספיות שרובצות על כתפיו (חרדים)

(צילום: באדיבות המצלם)

מאורע מרגש שלא זכור כמותו: במהלך השבוע האחרון נכנס לביתו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי, הגאון הצדיק רבי אבנר עפג'ין יחד עם קבוצה ממנהלי המוסדות, שסיפרו למרן שר התורה על מגבית החירום שנערכת בימים אלו עבור מוסדות 'בית הלוי ברחבי הארץ.

מרן שר התורה שאל את הגה"צ רבי עפג'ין, שפרש את הקשיים הכלכליים ואת הטרדות הכרוכים בניהול המוסדות, "נשאר לך זמן ללמוד?", הגה"צ רבי אבנר עפג'ין השיב כי הוא משתדל ללמוד לפחות שמונה שעות ביום. מרן שר התורה הרים את עיניו ופנה לנוכחים ואמר "צריך לאפשר לו ללמוד", כשהוא מכוון לגה"צ רבי אבנר עפג'ין שישב לימינו. מרן שר התורה אמר עוד כי יעתיר על התורמים והבטיח לכל מי שיתרום שיזכה גם הוא ללמוד בשקט ובלי טרדות.

ההחלטה לצאת למגבית התקבלה בעקבות המצב הכלכלי הקשה של מוסדות 'בית הלוי', שמרכזן הוא בעיר ראש העין, אך מצודתן פרוסה ברחבי הארץ, ורבים השיבה מעוון. רבי אבנר עפג'ין שליט"א נודע בכוח תפילתו ובמסגרת המגבית המיוחדת הבטיח כי שמות התורמים יוזכרו בפרטות עם בקשותיהם האישיות במעמדי התפילה ההיסטוריים בקבר שמואל הנביא בראשות הגה"צ רבי אבנר עפג'ין שליט"א ובבית מרן שר התורה שליט"א.

מעמדי התפילה של הגה"צ רבי אבנר עפג'ין נודעו בכל העולם היהודי כמחוללי ניסים גלויים, כאשר לאורך השנים בזכות כוח תפילתו הסגולי, הושיע רבי אבנר עפג'ין זוגות רבים חשוכי ילדים ל"ע ופעל ישועות מעל דרך הטבע בכל העניינים, וברכותיו התפרסמו כבעלות כוח עצום.

שמות התורמים למגבית יוזכרו בפרטות עם בקשותיהם האישיות במעמדי תפילה היסטוריים בקבר שמואל הנביא בראשות רבי אבנר עפג'ין, ובבית מרן שר התורה

בשנה האחרונה מוסדות 'בית הלוי' שבנשיאותו, עומדים בפני משבר כלכלי חמור, שמצריך התגייסות מיוחדת. המוסדות כוללים ישיבה גדולה בראש העין, למעלה מעשרה כוללים לאברכים, חלוקת צדקה במיליוני שקלים בשנה, ופעילות קירוב שאין דומה לה, שבמסגרתה צעירים הרחוקים מתורה ומצוות, נאספים ומקורבים לאביהם שבשמים.

המגבית המיוחדת תתקיים בימים שלישי ורביעי, ט' עד י' בשבט, ואלפים כבר התגייסו למען המטרה הקדושה, וביקשו ששמם יוזכר בתפילה המיוחדת שתערך בקבר שמואל הנביא בירושלים ובבית מרן שר התורה.

לתרומות חייגו *9340

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר