קידוש ה'

מני אסייג יוצר הסדרה הפופולרית שנות ה-80 חשף הודעה מרגשת

האמן מני אסייג, יוצר סדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה 'שנות ה-80' פרסם הודעה שקיבל מאחת הצופות כי החלה, יחד עם בן זוגה, לשמור שבת בעקבות הצפייה בתכנית (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך ערוץ 20)

האמן מני אסייג, יוצר סדרת הטלוויזיה הפופולרית והמצליחה 'שנות השמונים', פרסם בפייסבוק הודעה שקיבל מאחת הצופות האדוקות של הסדרה, בה נכתב כי בעקבות הצפייה היא ובעלה החליטו לשמור שבת.

"אחרי הרבה מאוד שנים אני ובן זוגי החלטנו לשמור שבת", נכתב בהודעה, "אנחנו עוקבים באדיקות אחרי הסדרה 'שנות השמונים' והתחושות שזה עושה לי ולבן זוגי סוחפים אותנו להחלטה.. אין.. זו הדרך!".

לסיום כתבה: "רציתי לחזק את ידך ולהודות תרתי משמע שאכן זה גם מצחיק וגם משפיע לטובה. יישר כוח ועשייה".

מני אסייג הגיב בהתרגשות להודעה של האישה בפוסט משלו וכתב: "במקום עוד פרומו או הצצה מהפרק של הערב, העדפתי להעלות את ההודעה הנבחרת הזו שקיבלתי ומוכיחה את ההשפעה החיובית של הסדרה שלנו. תודה ענקית לכם ולבורא העולם".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר מני אסייג: "ההודעה הזו שקיבלתי שווה את כל הפרסים, הפסלים והתמונות מעשה ידי אדם שקיימים בעולם, כולל האוסקר!".

לדבריו: "מבחינתי ההשפעה המבורכת הזו על הצופים היא פסגה גבוהה בקריירה שלא נראה לי שאצליח להתעלות מעליה. ואני גם לא רוצה... ישתבח שמו לעד!".

אסייג נחשב לאחד היוצרים המצליחים בישראל, הוא מקורב מאוד לדת ולמסורת היהודית - מניח תפילין ומתפלל מידי בוקר, שומר שבת כהלכתה ולומד תורה.

שנות ה-80 היא קומדיית מצבים טלוויזיונית סאטירית ישראלית המשודרת ב'רשת 13'. את הסדרה יצרו שלום ומני אסייג בשיתוף עם ליאור פריד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר