מעשה אצילי

ח"כ חילי טרופר תרם כליה לאדם זר: "זכות לתת חיים לאחר"

חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם כליה לאדם זר, דרך העמותה של הרב ישעיהו הבר. בשיחה עם 'כיכר' אומר טרופר ממיטת חוליו: "התחושה הנפשית הטובה של נתינה עוזרת להתמודד" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ח"כ חילי טרופר (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חבר הכנסת חילי טרופר (כחול לבן) תרם אמש (ראשון) כליה לאדם זר, דרך עמותת "מתנת חיים" של הרב ישעיהו הבר. טרופר עבר את הניתוח בהצלחה והוא מאושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים.

בהודעה ששיגר לחבריו הקרובים, הוא כתב: "חברים וחברות, מבקש לעדכן שאתמול בבוקר עברתי ניתוח תרומת כליה בהדסה עין כרם. הניתוח עבר בשלום והכליה נקלטה בהצלחה בינתיים אצל המושתל".

עוד כתב חבר הכנסת: "בימים הקרובים אהיה בבית החולים ואז אצא להתאוששות בבית. אהיה כמובן זמין למענה ועזרה בכל עניין, אך קצת מרחוק בתקופה הקרובה. מקווה לשוב לעניינים באופן מלא בקרוב. יום טוב".

כתב 'חדשות 13' עקיבא נוביק שפרסם בפייסבוק שלו את מעשה החסד של טרופא, כתב: "איפה ישנם עוד אנשים כאלה: ח"כ חילי טרופר תרם אתמול כליה לאדם זר. כנראה הח"כ הראשון שעושה את זה בעודו מכהן. סחתין עליך חילי, וסחתין על הרב ישעיהו הבר מעמותת 'מתנת חיים' שכבר הציל חיים של מאות אנשים ולא עוצר לרגע".

ל'כיכר השבת' נודע כי צוות צילום מ'חדשות 12' נצפו בשבוע אחרון מסתובבים במתחם המרכז הרפואי הדסה עין כרם יחד עם ח"כ חילי טרופר לצורך סיקור בלעדי של התרמת הכליה.

בשיחה עם 'כיכר השבת' סיפר הרב הבר כי "הריני לאשר כי אכן אתמול התקיימה באמצעות 'מתנת חיים' השתלת כליה בהדסה, כאשר התורם הינו חבר הכנסת חילי טרופר, שהעניק מטוב ליבו מתנת חיים לאדם שאיננו מכיר.אנו מאחלים למושתל ולחילי בריאות טובה ב"ה, ו... עד 120 (חברי כנסת ...)".

ח"כ חילי טרופר הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' ממיטת בית החולים: "זכות לתת חיים לאחר, התחושה הנפשית הטובה של נתינה עוזרת להתמודד עם הכאבים הפיסיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר