"רובי אירסופט"

בני זוג מואשמים: שדדו יחד סופר שכונתי

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד בני זוג - הנאשם בן 28 והנאשמת בת 17, בגין שוד של סופר בשכונת נווה יעקב בירושלים באמצעות רובי אירסופט (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) לבימ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד בני זוג , הנאשם בן 28 והנאשמת בת 17, בגין שוד של סופר בשכונת נווה יעקב בירושלים.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דולי מזעל מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), בשל מצוקה כלכלית אליה נקלעו הנאשמים הם קשרו קשר לבצע בצוותא שוד. לשם כך, רכש הנאשם מבעוד מועד שני אקדחי 'אירסופט', הנחזים להיראות ככלי נשק אמיתיים, ושבאמצעותם יבצעו את השוד.

במסגרת הקשר ולשם קידומו, החליטו הנאשמים לשדוד סופר בשכונת נווה יעקב בירושלים. ב-23.1.2020 בשעות הערב נסעו הנאשמים לסופר. בסמוך לשעה 23:30 ניגשו לקופאית בסופר כשהשניים רעולי פנים בחם צוואר ובכובעי המעילים שלבשו וכן עוטים על ידיהם כפפות. הנאשם פנה לקופאית, שלף אקדח לעברה ואמר לה "זה שוד" והורה לה להעביר לידו את הכסף שבקופה. בת זוגו ניגשה לקופה ונטלה מידי הקופאית שטרות כסף, בעוד הנאשם עומד מאחוריה והאקדח שלוף בידיו, והשניים יצאו מהסופר. סך הכל נטלו מהסופר כ-3,000 ש"ח במזומן.

לאחר יציאתם מהסופר, ומשהבחין בעל הסופר בכך שהנאשם נושא אקדח, וכשהוא סבור כי מדובר בנשק אמיתי, יצא אחר הנאשם כשהוא מחזיק באקדח שאותו החזיק ברישיון, החזיק אותו בידיו, כיוון לעבר פלג גופו התחתון של הנאשם וקרא לנאשם לעצור. הנאשם הסתובב לעברו, כיוון לעבר ראשו את האקדח שהחזיק ושאל אותו מי הוא. הוא השיב שהוא הבעלים של הסופר וביקש מהנאשם להוריד את האקדח. הנאשם לא נעתר לבקשתו והתקדם לעברו כשהוא מכוון לעבר ראשו של הבעלים את האקדח שהחזיק.

בשלב זה הרגיש מאוים ומשחשש שהנאשם ירה בו, ירה הוא לעברו של הנאשם מספר כדורים אשר 4 מהם פגעו בגופו של הנאשם אשר נפל ארצה. כתוצאה מכך נגרמו לנאשם פצעי ירי בבית החזה ופצעי ירי בירך ימין והוא הובהל לטיפול בבית החולים.

כתב אישום הוגש נגד הנאשמת הקטינה לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים. מצ"ב כתב האישום בעניינו של הנאשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר