מחר; הזדמנות אחרונה להשתתף באירוע ההיסטורי!!!

כרטיסים אחרונים לאירוע ההיסטורי: 150 אלף יהודים, ספר תורה אחד, אברהם פריד וישי ריבו • הבטיחו את מקומכם, מספר המקומות מוגבל (בארץ, מקודם)

כיכר בשיתוף | מקודם |
אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

תחת הכותרת "התורה היא של כולם" יתקיים טקס הכנסת ספר התורה שלמעלה מ-150 אלף יהודים נטלו חלק בכתיבתו, באולמי "עדיה" ביבנה מחר, יום שלישי ט' בשבט • בסעודת המצווה המפוארת עם תפריט גורמה מהדרין, ייהנו המשתתפים ממופע מיוחד של גדול הזמר החסידי אברהם פריד ולהקתו שיארחו את הזמר והיוצר ישי ריבו • כרטיסים אחרונים לאירוע המיוחד וההיסטורי

בשורה משמחת ומרגשת: ביוזמה של מספר עסקנים הוחלט על כתיבת ספר תורה מהודר לטובת כלל ישראל תחת הכותרת "התורה היא של כולם", כאשר ספר התורה עצמו יוכנס ברוב פאר והדר לציון הרשב"י במירון.

מארגני המיזם הייחודי מספרים על המיזם המיוחד כאשר מס' יהודים יראי שמים קיבלו החלטה להוסיף זכויות לעם ישראל ולכתוב ספר תורה על פי מיטב ההידורים, גם כאלה שלא נראו בעבר, וכל זה על מנת לזכות את עם ישראל. אחד מההידורים שאומצו בספר התורה היה כתיבתו על גבי קלף עשוי מעגל צעיר שנשחט כהלכה – דבר אשר קשה להשגה ומהווה הידור רב על פי ספרי הקדמונים.

לאחר ההחלטה על כתיבת ספר התורה נשכר סופר סת"ם ירא שמים שגדולי ישראל סמכו את ידיהם עליו ובמשך שנים נכתב ספר התורה ע"פ כל ההידורים ההלכתיים.

בשבועות האחרונים השתתפו גדולי ישראל שליט"א בכתיבת אות בספר התורה המהודר.

כעת, עם סיום כתיבת ספר התורה, הוחלט לקיים אירוע מיוחד ומושקע שבו יוכלו ליטול חלק המוני בית ישראל, אירוע שהוגדר כהכנסת ס"ת שיתופית שטרם נראתה כמותה. המארגנים מדגישים כי עד כה למעלה מ-150 אלף יהודים ביקשו ליטול חלק במיזם המיוחד והשתתפו בכתיבת האותיות בספר התורה הראשון מסוגו, שנכתב ע"י סופר ירא שמים בהידור רב וע"פ כל דקדוקי ההלכה לזכות אחדות עם ישראל.

על מנת לאפשר להמוני בית ישראל ליטול חלק באירוע המיוחד, הוחלט על אירוע מיוחד של טקס הכנסת ספר התורה שיתקיים אי"ה ביום שלישי ט' בשבט תש"פ (4.2.2020) באולם עדיה ביבנה החל מהשעה 19:30.

לאחר כתיבת האותיות האחרונות בספר התורה, יתקיים ערב יוקרתי ומיוחד לכבודה של תורה. בשל הביקוש הגובר מכל רחבי הארץ להשתתף באירוע, הוחלט כי הכניסה לאירוע תתאפשר רק ברכישת כרטיסים מוקדמת. המוזמנים שרכשו כרטיסים מבעוד מועד לאירוע יהנו מסעודת מצווה מפוארת ויוקרתית עם תפריט גורמה בכשרות מהדרין (הרב לנדא) ומהופעה מרגשת של גדול הזמר החסידי אברהם פריד ולהקתו שיארחו במהלך הערב את הזמר והיוצר ישי ריבו למופע מרגש וייחודי.

המוזמנים שרכשו כרטיסים מבעוד מועד לאירוע יהנו מסעודת מצווה מפוארת ויוקרתית בכשרות מהדרין. צוות ההפקה עמל על הכנת תפריט גורמה משובח ויוקרתי ברמה הגבוהה ביותר בכשרות מהודרת של הרב לנדא שליט"א, בנוסף לתפריט יינות משובחים שיוגשו לחוגגים במהלך סעודת המצווה היוקרתית והמפוארת.

נותרו כרטיסים אחרונים ומי שחפץ להשתתף בערב חד פעמי שייזכר כערב היסטורי, מוזמן לרכוש כרטיסים לאירוע ולסעודת המצווה. ניתן להתקשר לטלפון: 02-3740163

או להיכנס לאתר>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר