צפו ב'המבקר'

שרולי ונתנאל: "קוראים את כל התגובות הרעות נגדנו"

צמד הפופ המצליח, שרולי ונתנאל, בראיון ל'המבקר' על הסינגל החדש שלהם "בא לי גם". הם מתמודדים עם התגובות הזועמות כנגדם, מסבירים למה הם עושים את זה (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

השבוע מתארחים בתכנית 'המבקר', תכנית המוזיקה של 'כיכר השבת' צמד הפופ היהודי המצליח "שרולי ונתנאל" - שרולי ברונכר ונתנאל ישראל. השניים שהשיקו בשבוע שעבר את הסינגל המקורי החדש שלהם "בא לי גם", מתמודדים עם הביקורת הרבה שהם סופגים ברשתות ומסבירים את קו החשיבה שלהם. החשיפה של נתנאל ישראל מול המצלמות

"הנושא הוא "בא לי גם" ובעצם אנחנו מדברים נגד תרבות ה"בא לי גם", זו המחלה של הדור, אנחנו תמיד רוצים עוד והנקודה היא לעצור שניה ולומר לה' תודה על מה שיש לנו", אומרים הצמד.

"אנשים מכובדים שומעים שיר ומקשיבים לארבע מילים ואז תוקפים אותנו, זה לא רציני מי שלא מאזין לשיר השלם איך הוא יכול להביע ביקורת, ברור לך שעוד שנה יהיו עד הרבה אמנים שעושים מוזיקה כמונו", אומר ברונכר.

"לא חיקינו שם דבר ספציפי, כולם בכל העולם מחקים. ייתכן שאנחנו מחקים תופעות מבחוץ אם אנחנו מביאים אותה עם תוכן ערכי שמתאים למגזר", אומרים שרולי ונתנאל.

"באופן אירוני, אלו שזה כואב להם הם דווקא אלה שכן מכירים את המוזיקה החילונית והלועזית. השמענו את השיר לאנשים חרדים שלא מכירים בכלל את הזמרים החילונים והם נהנו מאד מהמסר ומהביצוע, דווקא אלו שמכירים את המקור מתעצבנים", אומרים הצמד.

"אנחנו מעוררים שיח ואין לנו בעיה עם זה. אנחנו לא מנסים לעשות את מה שכולם עושים אנחנו באים דווקא לחדש ולעשות משהו שאין אצלנו", אומר ברונכר.

נתנאל ישראל מוסיף, "אנחנו פונים לנוער שלא שומע מוזיקה דתית בכלל. הורים חרדים מודים לנו שהצלנו להם את הבית שהנוער שלהם בשאול תחתית ואם יש משהו שמגיע אליהם זה אנחנו וב"ה אנחנו לא עיוורים אם השם נותן סייעתא דשמיא זה אומר שיש בזה משהו".

לשאלה אולי הם הלכו צעד אחד רחוק מידי, הם משיבים כי הם משתדלים להיות עם יד על הדופק וכמובן תוך מגבלות ההלכה והקפדה על תכנים ראויים ומתאימים. "יש זמרים הכי דוסים שלוקחים חצי פסוק, אמנם מילות קודש אבל בלי משמעות שנוגעת והם לא אומרים כלום לקהל. כשאתה מדבר על אהבת חינם או אחדות או השבת זה מסר שמחלחל לאחרים ויש לו משמעות אמיתית".

"אנחנו רוצים שמשהו יקרה, לאו דווקא להרגיז אבל אנחנו בהחלט לא מחפשים להיות תמיד ה"חמודים". אנחנו רוצים לעורר שיח", הם אומרים.

השניים מתייחסים לטוקבקים הארסיים כנגדם, שרולי מצהיר כי הוא קורא את כל התגובות, "אני אוהב ביקורת. יש כאלה שרק כותבים תגובות שנאה שאני לא מתייחס אליהם אבל לפעמים יש תגובות שאכן יש להם משמעות ואני מצלם אותן ושולח לנתנאל שיראה".

"אני חושב שבשיר האחרון אנשים מאד כעסו שלקחנו שירים של זמרים אחרים וזה שטויות זה שיר מקורי שלנו לחלוטין. יש הרבה דברים בעולם שנשמעים בסגנונות דומים. ברמה האישית זה לא פוגע בי, אבל הנקודה היא שאם אתה לא אוהב את זה אל תאזין יש עוד המון סוגים אחרים של מוזיקה, יש המון אנשים שכן צורכים את זה והמספרים וההופעות מלמדים את זה", אומר שרולי.

"לפני שכותבים משהו, תחשבו יש פה המון אנשים שזה כן מתאים להם, יש פה לשון הרע ורכילות וכדאי להתבונן ורק אז להגיב", אומר נתנאל.

צפו בתכנית המלאה

לשירים המלאים בפינת המסננת:

אריה קונסטלר ויוסף קרדונר - קלי

קובי ברומר - נטיעות

משפחת נחושתן - אשת חיל

טל שבח - עיגול

האחים פורטנוי ושלמה כ"ץ - שלום עליכם

גד אלבז - יותר חזק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר