צפו בדבריו

אבו מאזן: "הילד הזה, קושנר, מדבר כמו תוכי"

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס שב ותקף את 'עסקת המאה' שגיבש נשיא ארה"ב טראמפ, ואף זלזל ביועצו הבכיר - חתנו היהודי ג'ארד קושנר, וכינה אותו "ילד" ו"תוכי". צפו (מדיני)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק / באדיבות 'כאן חדשות')

במהלך ישיבת ממשלה של הרשות הפלסטינית ברמאללה, שנערכה היום (שני), המשיך היו"ר אבו מאזן לתקוף (שני) את תכנית השלום של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ואף זלזל ביועצו וחתנו היהודי ג'ארד קושנר.

"הוא אמר שוב ושוב 'אל תפספסו הזדמנות'. ואנא עארף: איפה ההזדמנות? תן לי הזדמנות אמיתית להשיג את זכויותיי, ואני מבקש 22% מפלשתין ההיסטורית; עם זה 'אנחנו שבעי רצון'", טען עבאס.

לדבריו, "קושנר הילד, חוזר על דבריו כמו תוכי, שאנחנו לא מפספסים הזדמנות לפספס הזדמנות', אבל זה לא נכון. הגבינה השוויצרית שהוא נתן לנו הכתה אותנו בהלם. היא איננה מקובלת ואיש לא יכול לקבל אותה".

"אנחנו דוחים את 'עסקת המאה', ודורשים שיחות מפני שאנחנו לא חסרי ערכים, עד שהעולם יבין. אמרנו לישראלים, 'אם אתם מעדיפים לשאת את המתנה שנתתם לנו באוסלו, בואו ושאו באחריותכם".

מחמוד עבאס סיים באיום: "אנחנו רציניים, כי אם אמריקה תמשיך במיזם שלה, אנחנו נחרים אותה, ולא יהיה בינינו לבין ישראל דבר מלבד מסחר".

צפו בדבריו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר