דרעי, איווט ובן גביר

יוסי דגן: "בחרנו ממשלה בישראל, לא בארה"ב"

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, בראיון באולפן על תוכנית המאה של הנשיא טראמפ; הבקשה להחיל ריבונות כאן ועכשיו; היחסים עם דרעי, איווט ליברמן והשארת בן גביר בחוץ (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, בראיון באולפן 'כיכר השבת' על תוכנית המאה של הנשיא טראמפ; הבקשה להחיל ריבונות כאן ועכשיו; היחסים עם דרעי, איווט ליברמן והשארת עו"ד איתמר בן גביר מחוץ ל'ימינה'.

כותרות מראיון:

החלת הריבונות: "זה לא הזמן לחגיגות, קצת התבלבלנו. מנחם בגין ולוי אשכול ז"ל החילו את החוק על רמת הגולן ועל ירושלים בלי אישור של ארה"ב, אצל בגין זה הוביל לפיצוץ ההסכם הביטחוני עם ארה"ב, שלאחר מכן זה חזר. אני כן אומר שיש כאן הזדמנות עם רוח גבית נדירה של נשיא המעצמה הגדולה בעולם, המבחן שלנו כעת זה לקחת מרכיב טוב של הכרזת הריבונות ולמנוע את הסכנה הקיומית של הקמת מדינת טרור. כאן נבחנת מנהיגות".

הלחץ על ראש הממשלה בזמן שבארה"ב מבקשים להמתין עם הריבונות: "אנחנו בחרנו ממשלה בישראל בבחירות במדינת ישראל, לא בחרנו בבחירות בארה"ב, לא בחרנו את טראמפ ולא בקושנר, הכדור נמצא ותמיד היה בירושלים פוליטיקאים שאומרים לדחות - אלו אותם פוליטיקאים שאומרים 'זה לא העיתוי'. התבלבלנו, אנחנו לא עובדים אצל נשיא ארה"ב".

אריה דרעי אומר לא לעמוד עם סטופר לרה"מ: "אני מאוד מכבד את השר דרעי, אנחנו גם חברים ברמה האישית. הוא ידיד מאוד גדול של ההתיישבות בשומרון, הוא שותף נאמן בהמון דברים. הוא איש ימין, הוא מסייע רבות, אתה רואה מה שהוא אומר, אריה דרעי הוא חבר ושותף. אני מכבד אותו מאוד, אבל חושב שבמקרה הזה, בזמן הזה, הזמן הזה הוא זמן היסטורי".

איתמר בן גביר: "לא הסתרתי את דעתי שזה פספוס גדול, היו צריכים ללכת יחד, זה היה מוסיף 2 מנדטים, 'ימינה' הייתה צרכה להיות מאוחדת עוד קצת".

איווט ליברמן: "מקווה מאוד שאחרי הבחירות, אביגדור ליברמן, שאני מכיר אותו אישית, אני מקווה שהוא יצטרף לגוש הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר