"חתירה למגע וקור רוח"

תיעוד דרמטי מלב ים: סיכול הברחת אמל"ח לקומנדו חמאס

צה"ל התיר לפרסם כי לפני שלושה חודשים לוחמי חיל הים ניהלו מרדף ותפסו ספינה שהייתה בדרכה לרצועת עזה • מהחקירה עולה כי אמצעי הלחימה היו מיועדים לקומנדו של חמאס. צפו (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דוב רצה"ל)

לוחמי חיל הים הצליחו למנוע, לפני שלושה חודשים, הברחת אמצעי לחימה לקומנדו הימי של ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה, ההברחה תוכננה מהשטח הימי בצפון רצועת סיני.

בשיתוף פעולה עם השב"כ, מערך השליטה הימי זיהה את כלי השייט וכוחות לוחמים מפלגה 916 ויחידת סנפיר של זרוע הים הצליחו להשתלט על המחבלים ששהו בספינה.

המחבלים שנתפסו על הספינה הועברו לחקירת כוחות הביטחון, מחקירתם עלה כי כלי הנשק שהיו על הספינה תוכננו להגיע לכוח 'הקומנדו הימי' של ארגון חמאס ברצועה.

לדברי אל"מ, אמיר גוטמן, שמפקד הזירה הדרומית בחיל הים, "בקרות השליטה הימית שזיהו את כלי השיט החשוד בהברחה והכווינו את כלי השיט, תוך כדי הפגנת מקצועיות, חתירה למגע וקור רוח".

בדובר צה"ל הדגישו כי "סיכולים מסוג זה מסייעים למניעת המשך התחמשות ארגון הטרור החמאס ברצועת עזה, ולפגיעה ישירה ביכולותיו של הקומנדו הימי של החמאס. זרוע הים פועלת לניטור פעילויות טרור והברחות ולתפיסתן בשלבים מוקדמים, למניעת התעצמותם של גורמי הטרור ברצועה דרך הים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר