תיעוד מרגש

ג'וף, הראפר הרוסי-יהודי, הניח תפילין לראשונה בחייו

רבי שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב, קיבל בביתו את הראפר הרוסי המצליח Guf, שמע כי מעולם לא זכה להניח תפילין ומיהר לזכות אותו במצווה • "כולם דמעו בהתרגשות" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: שמואל ארוש)

הרפאר והזמר הרוסי גו'ף (Gof), הגיע לביקור בישראל, נכנס היום (שלישי) להתברך במעונו של הגאון רבי שלום ארוש, מבכירי רבני ברסלב וראש מוסדות 'חוט של חסד', וזכה להניח שם תפילין בפעם הראשונה בחייו.

ג'וף בן ה-40 - דולמטוב אלכסיי סרגייביץ', בשמו המלא - נולד לאם יהודייה ברוסיה, והיה רחוק במשך חייו משמירת כל יסודות היהדות, בעודו שקוע בקריירה המוזיקלית המשגשגת שלו. קליפים עם שירים שלו, לדוגמה, צברו מילוני צפיות ברשתות החברתיות, כאשר גם מספר העוקבים אחריו מזנק בהתאם.

לאחרונה החל אלכסיי להתעניין בדת ובמסורת היהודית, והחליט במפתיע להתקרב אליהן בצעדי ענק - החלטה אותה יישם בביקורו הנוכחי בארץ הקודש.

במהלך המפגש אצל הרב ארוש אירע כאמור רגע מרגש מאוד, כאשר הראפר הרוסי הניח תפילין והתפלל לראשונה בחייו, כאשר "גם הנוכחים בחדר דומעים בשמחה של מצווה".

מיכאל בן אבו, המשב"ק של הרב שלום ארוש , אומר ל'כיכר השבת': "במהלך הביקור, כשהתברר לנו שג'וף לא חגג בר מצווה, ועדיין לא הניח תפילין מימיו, הרב ארוש לא התמהמה והניח לו לראשונה בחייו תפילין מהודרות".

"הרב קרא עמו את פסוקי 'שמע ישראל', ובירך אותו שיצליח בכל מעשה ידיו", מסיים בן אבו.

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר