דיון מכריע

פרשת הכת: אהרן רמתי יובא היום שוב לבית המשפט

אהרן רמתי, מנהל סמינר 'באר מרים' בירושלים, שנעצר לפני מספר שבועות בחשד לניהול כת והחזקה בתנאי עבדות, צפוי להשתחרר היום (רביעי) מהמעצר, כך נודע ל'כיכר' (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
רמתי יוצא מהחקירה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אהרן רמתי, מנהל סמינר 'באר מרים' בירושלים, שנעצר לפני 23 ימים בחשד לניהול כת והחזקה בתנאי עבדות, צפוי להשתחרר היום (רביעי) מהמעצר, כך נודע ל'כיכר השבת'.

רמתי, שעוד אמש בילה בחדרי החקירות, יגיע לדיון בעניינו בבית המשפט בשעות הצהריים, ושם ככל הנראה תתקבל ההחלטה על שחרורו בתנאים.

פרקליטו של רמתי מסר ל'כיכר השבת': "אין תגובה".

כפי שדווח ב'כיכר', רמתי, הנחקר בימים אלו בחשד כי ניהל כת בסמינר שהקים, מואשם במקביל גם בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

ביום שני השבוע אמורים היו להקריא את כתב האישום נגדו ולפתוח את משפטו בבית משפט השלום בירושלים, אך הנאשם, אהרן רמתי, לא התייצב. נציג המדינה אמר בדיון: "הנאשם עצור לצרכי חקירה והוצא לחקירה ולכן לא הובא לבית משפט. עמדתנו מצדיקה מינוי סניגור".

ביום ראשון השבוע בית משפט השלום בירושלים האריך שוב את מעצרו של רמתי. הדיון נערך לאחר שבשבוע שעבר הורה בית המשפט על שחרורו למעצר בית בעיר צפת. המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע, והדיון בבקשה נערך ביום ראשון.

במהלך הדיון, טען נציג המשטרה כי הם צריכים לבצע עוד עשרים פעולות חקירה, כאשר מתוכם, 16 פעולות שרמתי יכול לשבש - באם ישוחרר. השופט אלעזר ביאלין קיבל את טענות המשטרה והורה על הארכת מעצרו של רמתי, תוך הדגשה כי הוא מקציב למשטרה ארבעה ימים להשלמות החקירה.

השופט הבהיר לנציג המשטרה בדיון כי אחרי ארבעת הימים, אם לא יסיימו את פעולות החקירה - אהרן רמתי ישוחרר ממעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר