היום: התגייסות המונית להצלת תשב"ר

התשב"ר שלומדים בדירתו של החזו"א - בסכנה!

המגבית המיוחדת להצלת הת"ת הוותיק שנוסד ע"י הסטייפלער - יוצאת לדרך • התגייסות נרחבת מכל שכבות הציבור גם בוגרים ואוהדים מרחבי העולם היהודי (חרדים)

חדרי החזו"א והסטייפלר בהם לומדים תשב"ר (צילום: באדיבות המצלם)

התגייסות נרחבת של המוני בית ישראל מכל החוגים למען הצלת ת"ת 'תשב"ר – חזון איש'. המגבית יצאה הבוקר לדרך, והמונים מבקשים לקחת חלק בהזדמנות הנדירה לשמר את פך השמן הטהור, הת"ת שהוקם ע"י שרפי קודש, גדולי ישראל מהדורות הקודמים, שמשמר את החינוך הטהור בדרך ישראל סבא, וזקוק כעת יותר מתמיד לעזרת הציבור ולהבטחת המשך קיומו לשנים הבאות.
62 שנים אחרי שת"ת תשב"ר הוקם, והעמיד אלפי תלמידים, המוסד שיסודותיו בהררי קודש, הוקם ע"י הסטייפלער זצ"ל, ושוכן בבית החזון איש, נמצא בסכנה קיומית. בעקבות כך החליטו בהנהלת הת"ת בשיתוף עם בתי גדולי ישראל, לצאת למגבית חריגה ולגייס את הציבור למען הצלת הת"ת הוותיק, ועל מנת להבטיח את קיומו לשנים הבאות.
במסגרת המגבית המיוחדת, שהחלה היום ותסתיים מחר בחצות, הציבור הרחב מתגייס למען הצלת המוסד, כאשר הורי התלמידים, הבוגרים והמוני האוהדים של הת"ת, לקחו על עצמם סכומים נכבדים במטרה להבטיח את עתידו של המוסד החשוב.
בימים האחרונים פנו להנהלת המוסדות בוגרים שלמדו בת"ת לפני עשרות שנים, חלקם כבר סבים לנכדים שלומדים בתשב"ר והביעו זעזוע מהאפשרות שת"ת שבו למדו ייסגר ח"ו, ולקחו על עצמם להתגייס למען המשימה הקדושה. מאות בוגרים לאורך השנים השתתפו בכנסי ההכנה שנערכו בשבוע שעבר בבני ברק, וביקשו גם הם לקחת על עצמם סכומים משמעותיים כדי להבטיח שקול התורה ימשיך להישמע מבין כתלי ת"ת תשב"ר.
חיזוק משמעותי למגבית התקבל בשבוע שעבר עת נערכו מעמדות נרגשים במעונותיהם של מרנן עיני העדה אשר יצאו מגדרם בכינוסים מיוחדים למען הצלת הת"ת ששומר על החינוך הטהור כהוראת מרנן גדולי ישראל זצוק"ל ויבדלחט"א.

במעמד המיוחד במעונו של שר התורה הגר"ח קניבסקי , השתתפו הגאון הגדול רבי ברוך דוב פוברסקי , הרב חיים פיינשטיין , הרב חיים פרץ ברמן , מנהל הת"ת הרב משה הלוי ובנו הרה"ג רבי שמואל הלוי . כן נכחו רבים מצאצאיו של שר התורה הלומדים בת"ת תשב"ר.
במעמד המיוחד במעונו של ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין , השתתפו הרב זאב ברלין , הרב משה ברמן , מנהל הת"ת הרב משה הלוי ובנו הרה"ג רבי שמואל הלוי .
גדולי ישראל הבהירו בדברים בדבר החשיבות העצומה לסיוע למען הת"ת, ו שר התורה הגר"ח קניבסקי הבטיח כי התורמים למען המוסד הקדוש יזכו ל"תחיית המתים". רה"י הגר"ג אדלשטיין התבטא באופן נדיר ואמר כי "מי שמחזיק תורה זה כמו שהוא לומד בעצמו".

להצלת הת"ת חייגו *9480 או לחצו כאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר