פרסום ראשון

הפרקליטות הגישה 'הצהרת תובע' נגד אהרן רמתי

ל'כיכר השבת' נודע, כי בפרקליטות הגישו לבית המשפט 'הצהרת תובע' נגד מנהל ה'סמינר' אהרן רמתי החשוד בניהול כת של בנות חרדיות - לקראת הגשת כתב אישום נגדו (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון: הוגשה 'הצהרת תובע' נגד אהרן רמתי, מנהל "סמינר" באר מרים בירושלים, שנעצר לפני מספר שבועות בחשד לניהול כת והחזקת הבנות החרדיות בתנאי עבדות.

כפי שנודע ל'כיכר השבת', בפרקליטות מחוז ירושלים הגישו לבית משפט השלום בעיר את הצהרת התובע - המודיעה על כוונה לכתב אישום קרוב.

לבסוף, בית משפט האריך את מעצרו של אהרן רמתי בחמישה ימים. השופט נימק את ההחלטה בכך שהחשדות המיוחסים לרמתי מקיימים עילת מעצר בגין מסוכנות. השופט, אלעזר ביאלין, דחה את בקשת פרקליטיו של רמתי לשחררו למעצר בית ואמר כי יש לבחור אפשרות זו רק לאחר הגשת כתב האישום.

מחוץ לאולם בית המשפט, הפגינו מספר קיצונים בדרישה לשחרורו ובטענה ש"הכל עלילה", כפי שאירע בעבר בדיונים אחרים בפרשה.

על ספסל בית המשפט

כזכור, כפי שנחשף ב'כיכר השבת', בדיון משפטי קודם נטען - על פי האזנות סתר - כי כלפי רמתי תלוי ועומד חשד לעבירות נוספות, דוגמת מעשים חמורים, אך הוא הכחיש אותם מכל וכל.

כמו כן, בדיון אחר ציטט נציג המשטרה חלקים מעדות דרמטית וקשה של אחת הבנות שלמדה בסמינר, ויצאה ממנו. "יום אחד שהייתי שם בסמינר היה שם שלג בחוץ, הוא שאל אם אני מתרגשת מהשלג, ואמר לי לישון במרפסת בשביל הייסורים", תיארה.

לדבריה, "כשאמרתי לו שקר, הוא צעק גם על אחותי שהתנגדה לזה שאשן בחוץ ורצתה לתת לי שמיכה. הוא אמר שהיא מונעת ממני להגיע לעולם הבא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר