כתב אישום

צפו: גנב תוכים נשלף מרכבו באמצע הכביש

נגד החשודים בגניבת תוכים בשווי כולל של כמיליון ו-175 אלף שקלים, הוגש כתב אישום המפרט כיצד תכננו את גניבת התוכים ממגדל העמק במטרה להביאם למזרח ירושלים (בארץ)

(צילום: דוברות המשטרה)

מחלקת התביעות של משטרת ישראל הגישה השבוע כתב אישום בגין אחת הגנבות הגדולות ביותר בישראל של תוכים מבית גידול במגדל העמק, בשווי של כמיליון ו-175 אלף שקלים.

מכתב האישום שהוגש השבוע( בבית משפט השלום בנצרת עולה שכנופיית עברייני רכוש מאזור ירושלים ושטחי יהודה ושומרון תכננו לגנוב את התוכים מבית גידול במגדל העמק ולהעבירם לשטחי מזרח ירושלים.

חמושים בפטישים ובברזלי מתכת, הגיעו חברי חוליית הביצוע לבית הגידול, ניפצו חלון, פרצו מספר דלתות, עקרו את מנגנון האזעקה ופערו חור גדול בשני קירות במבנה בדרך למתחם גידול התוכים.

הנאשמים דחסו כמויות גדולות של תוכים לכלובים קטנים בצפיפות שהקשתה להם לנשום ולהיתמך בצורה טבעית ובכך הם התעללו והתאכזרו בתוכים ואף הביאו למותם של 5 תוכים ולפציעות קשות של תוכים נוספים - כך עולה מכתב האישום.

עוד עולה מכתב האישום כי הכנופיה הייתה מורכבת מחוליית תכנון אשר תפקידה היה לתכנן ולתאם את ההתפרצות, מחוליית הביצוע שתפקידה היה לבצע את ההתפרצות בפועל ומחוליית השילוח והאיסוף שתפקידה היה להעביר את חברי החוליה המבצעת לבית הגידול, להעמיס את התוכים ולהובילם לשטחי מזרח ירושלים ומשם כנראה לשטחי יהודה ושומרון.

כתב האישום שהוגש על ידי מחלקת התביעות של משטרת ישראל התאפשר הודות לפעילות מודיעינית של מג"ב שנמשכה כחודש ימים מהלכה התחקו במג"ב אחר חוליית פורצים.

הנאשמים נעצרו בשני כלי רכב על כביש 6 לכיוון דרום. החשודים הם פלסטיני תושב ענאתא ללא אישורי שהייה בישראל ותושב מזרח ירושלים בשנות ה- 20-30 לחייהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר