ישראל תקפה?

דיווח: 12 הרוגים בתקיפות הליליות בסוריה

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם מסר כי 12 אנשי מיליציות פרו-איראניות נהרגו בתקיפות המיוחסות לחיל האוויר הישראלי • סוריה: התוקפנות הישראלית לא תצליח (אקטואלי)

התקיפה המיוחסת לישראל הלילה בסוריה (צילום: סאנא)

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם מדווח הבוקר (חמישי) כי לפחות 12 אנשים, לוחמי המיליציות הפרו-איראניות, כמה מהם אינם אזרחי סוריה, נהרגו בתקיפה הלילה בסוריה.

לפי דיווחים זרים ולפי רשת התקשורת הממלכתית בסוריה, התקיפה בוצעה על ידי חיל האוויר הישראלי. אך בישראל, אחרי שכבר אישרו מספר פעמים תקיפות בסוריה, בחרו הפעם שלא להתייחס.

אתמול בערב, זוהה מטוס מטען איראני מדגם בואינג 747 של Saha Airlines, הנמצאת בבעלות משמרות המהפכה , בדרכו חזרה מדמשק לטהרן. האם המטען שהביא המטוס לסוריה היה היעד לתקיפה הלילה?

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, שיושב בבריטניה, דיווח כי התקיפה כוונה נגד יעדים של המשטר הסורי והמיליציות האיראניות צפונית לדמשק ובשדה התעופה אל-מאזה, ונגד אתר למחקרים מדעיים בפרברי דמשק.

סאנא, סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, דיווחה כי מערכות ההגנה האוויריות של צבא סוריה השמידו חלק מהטילים ששוגרו מישראל לעבר הבסיסים.

בניגוד לדיווח המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם שדיווח כאמור על 12 הרוגים לפחות, בסוריה טוענים רשמית כי בתקיפה נפצעו שמונה חיילים.

מקור צבאי צוטט ב'אסנא' אומר כי "התוקפנות הישראלית לא תסייע לארגונים הטרוריסטיים (ארגוני המורדים), הממשיכים להתמוטט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר