הדמיה עוצרת נשימה • צפו

לראשונה בישראל: לונה פארק ענק מקורה שומר שבת

לראשונה בישראל הולך ונבנה הלונה פארק המקורה הגדול ביותר בישראל, כשגולת הכותרת שלו היא מתחם שומר שבת. זה קורה בימים אלו במישור אדומים, בהשקעה של כ- 150 מיליון ₪. תאריך היעד לפתיחת המתחם הוא אפריל 2021 (נדל"ן, מקודם)

אילוסטרציה | הדמיה (צילום: יח"צ)

לונה קס יהווה אטרקציה ייחודית שכיום ניתן לאתר רק בנסיעות לחו"ל. בהדמיות רואים את המיזם המרהיב שימשוך אליו אנשים מהארץ ומהעולם: רכבת הרים בגובה 21 מטרים, שמחלקה העליון ניתן לראות את ים המלח, חדרי בריחה, חדרי מציאות מדומה, מגדל מעלית, קירות טיפוס ועוד.

הלונה קס נבנה על שטח של 15 אלף מטר בגובה של כ- 10 קומות עם אטרקציות שלראשונה נראו בישראל ויכיל למעלה מ- 30 מתקנים.

המבנה יבנה בצורת חללית, התפאורה, כמו האטרקציות כמובן, תהיה בסטנדרטים של מתחמי הלונה פארקים בארצות הברית.

החברה היזמית שעומדת מאחורי האטרקציה הייחודית וחסרת התקדים הזו, היא קבוצת קאס גרופ, יחד איתה מעורבות בהקמה חברות מאיטליה, ארה"ב וטורקיה.

על התכנון והעיצוב, שעתידים להשאיר את ילדי ישראל ואף את הוריהם, פעורי פה, עומדים מעצבים ידועים בינלאומיים.

כאמור, המתחם שנבנה בימים אלו במישור אדומים, אמור להיפתח בסיעתא דשמיא בחג הפסח בעוד כשנה וחצי, והוא צפוי למשוך משפחות מכל קצוות הארץ. במתחם יהיו חנויות של מוצרי תינוקות וילדים, כשהמטרה היא שכל המוצרים הקשורים לעולם הילדים, יהיו במקום אחד. כמובן שמתחם המזון יהיה כשר למהדרין.

לונה קס, הממוזג והמקורה, ייתן מענה לבתי ספר, ועדי עובדים ועוד, בכל ימות השנה, מה שיהווה פתרון בחופשות וגם בימים רגילים, והבשורה האמיתית להורים היא היכולת להוציא את הילדים למקום של הנאה גם בימות החורף הקרים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר