סוער בג'נין

צפו: רגע הירי לעבר השוטר הפלסטיני שמת

שוטר פלסטיני נורה הלילה במהלך חילופי אש בזמן הרס בית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד. בצהריים, נקבע מותו של השוטר ובצה"ל חוקרים את נסיבות הירי • תיעוד (חדשות)

(צילום: מצלמות אבטחה)

תנועת הפתח הודיעה בצהריים (חמישי) על מותו של השוטר הפלסטיני שנורה הלילה במהלך חילופי אש בג'נין, בזמן שכוחות הביטחון הרסו את בית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח הי"ד.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם בעמוד הפייסבוק הרשמי של פתח, ניתן לראות את רגע הפגיעה של הכדור בשוטר טארק בדוואן. בפתח האשימו כמובן את ישראל בגרימת מותו.

במהלך הלילה, הרוחות בג'נין סערו. כוחות צה"ל שהרסו את בית אחד מרוצחיו של הרב רזיאל שבח הי"ד, נתקלו באש צולבת של חוליית מחבלים. הכוחות השיבו אש, בן 19 נהרג ושוטר פלסטיני נפצע.

דובר צה"ל מסביר כי מדובר באירוע מורכב, שכלל שלושה אירועים. הריסת בית המחבל, דבר שתוכנן מראש. במהלך הפעילות, ירי צלפים ובאירוע נוסף, שוב ירי ופציעת שוטר פלסטיני.

בצה"ל נערכו מראש להפרות סדר בזמן הריסת הבית, שכן הם ראו בזמן הכניסה למקום אנשים רבים המתארגנים. מחבלים ירו לעבר הבית בו ישבו הצלפים הצבאיים, אך האירוע מסתיים לאל נפגעים ובהרס בית המחבל.

בהמשך, שמו לב לוחמי צה"ל בחוליית צלפים פלסטינית נוספת המתמקמת. הם נערכו מראש, צלפים של צה"ל התמקמו מאחור, ופגעו בחולייה.

בנוגע לפציעת השוטר הפלסטיני, שכאמור כבר מת מפצעיו אמרו בצה"ל כי פתחו בחקירה על מנת להבין מה גרם לירי שפגע בו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר