בסיור ביטחוני

נתניהו: "אבו מאזן, דקירות ודריסות לא יעזרו"

ראש הממשלה נתניהו ערך סיור ביטחוני במחסום המנהרות, שם התייחס לגל הטרור שהחל אתמול עם פיגועי הדריסה והירי. גם הרמטכ"ל ערך היום סיור ביטחוני בבית לחם (ביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו מבקר את הפצועים בהדסה (וידאו: איתי בית און/לע״מ. סטילס: חיים צח/לע״מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, ערך סיור ביטחוני לפני זמן קצר במחסום המנהרות בגוש עציון. קודם לכן, ביקר ראש הממשלה חיילים שנפצעו בפיגוע הדריסה בירושלים, בבית החולים הדסה עין כרם.

ראש הממשלה קיבל סקירה ביטחונית ממפקד חטיבת עציון וממג״ד דרומי עוטף ירושלים במג״ב, ושוחח עם לוחמים ומפקדים המשרתים בגזרה.

ראש הממשלה נתניהו אמר בתום הביקור בשטח: ״אנחנו כאן במחסום המנהרות. אני רוצה לברך את חיילי צה"ל, לוחמי מג"ב והשוטרים, שפועלים למען ביטחוננו 24/7. כאן עבר המחבל הדורס, וזו רק שאלה של זמן - לא הרבה זמן - עד שנשים את ידינו עליו. ביקרתי גם את החיילים הפצועים שלנו, אני מאחל להם ולכל הפצועים החלמה מלאה".

"אני רוצה להגיד משהו גם לאבו מאזן: זה לא יעזור לך - לא הדקירות, לא הדריסות, לא הצליפות ולא ההסתות. אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להגן על ביטחוננו, לקבוע את גבולותינו, להבטיח את עתידנו. נעשה את זה יחד איתך או בלעדיך", סיים נתניהו.

ראש הממשלה נתניהו שוחח עם בני המשפחות בבית החולים ואיחל החלמה מהירה וקלה לפצועים. ראש הממשלה קיבל סקירה על מצבם של הפצועים ממנהל הדסה עין כרם פרופ׳ יורם וייס וממנכ״ל המרכזים הרפואיים הדסה פרופ׳ זאב רוטשטיין.

קודם לכן, שוחח ראש הממשלה בטלפון עם הוריו של החייל שנפצע קשה בפיגוע הדריסה בירושלים, ואמר להם: ״אני מתפלל יחד איתכם לרפואת בנכם. כל עם ישראל מחבק אתכם".

גם ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, ביקר היום בעיר בית לחם שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", בליווי מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תת-אלוף יניב אלאלוף, מפקד החטיבה המרחבית "עציון", אלוף-משנה דוד שפירא ומפקדים נוספים.

במהלך הביקור קיים הרמטכ"ל הערכת מצב ושמע את עיקרי תמונת המצב הגזרתית.

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי אמר בסיור: ״אין לנו שום כוונה לאפשר לטרור להצליח. הדירקטיבה ברורה מאוד לשטח, ברורה מאוד עד לאחרון הכוחות- לסכל ולמנוע כל פעילות. כשאני אומר טרור אני מתכוון גם לאבן, בקבוק תבערה, בלוני נפץ, כל אלו הם טרור. המסר הוא חד וברור, לא הפיגוע הזה, לא בלון הנפץ, לא הירי בצירים, כל הפעולות האלה- לא יצליחו. צה״ל ממוקד לזירה הפלסטינית בשבועות האחרונים ואנחנו נעמיד מענה חד וברור לכל האירועים הללו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר