אחרי הזיכוי

טראמפ נוקם: הדיח שני עדים מרכזיים נגדו

משפט ההדחה של נשיא ארה"ב הסתיים, וכעת הגיע זמן הנקמה: שני עדים מרכזיים נגדו הודחו מתפקידיהם, אך טראמפ טוען כי איש הצבא פשוט לא ביצע את תפקידו (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ זוכה במשפט ההדחה שהתנהל נגדו, וכעת נודע כי הוא פיטר שני עדים מרכזיים נגדו. כלי התקשורת במדינה סערו, ובטוויטר טען טראמפ כי הפיטורים לא קשורים.

הראשון שפוטר, הוא קולונל אלכסנדר וינדמן, קצין במועצה לביטחון לאומי בבית הלבן שהעיד נגד הנשיא בפרשה שזכתה לכינוי 'אוקראינה גייט'. לאחר שפוטר, סולק על ידי המאבטחים מהבית הלבן.

פרקליטו טען בתגובה כי "אין שום ספק במוחו של אף אמריקני מדוע האיש הזה סיים את עבודתו. הוא התבקש לעזוב כי הוא אמר את האמת".

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, מסרה בתגובה כי מדובר ב"פעולת תגמול ברורה וחצופה שמראה כי טראמפ מפחד מהאמת - ואת הנקמנות שהובילה את הסנאטורים הרפובליקנים להיות שותפים לסיפור הכיסוי שלו".

טראמפ חוגג את הזיכוי (צילום: רשת פוקס)

בתגובה טען טראמפ בציוצים בחשבון הטוויטר שלו: "הפייק ניוז ממשיכים לדבר על 'הקצין' וינדמן כאילו שעליי לחשוב עד כמה נפלא הוא היה. למעשה, אני לא מכיר אותו, לעולם לא דיברתי איתו ומעולם לא נפגשנו (אני לא מאמין!)".

"אבל, הוא היה מאוד לא צייתן ודיווח על שיחות 'מושלמות' באופן לא נכון עם עשרות דיווחים מחרידים למפקח עליו, האיש שדיווח לו ואמר בפומבי שלוינדמן היו בעיות בשיפוט, בשרשרת הפיקוד ובמידע שהודלף. במילים אחרות - החוצה".

כעבור מספר שעות מסר גורדון סונדלנד, השגריר האמריקני באיחוד האירופי, שאף הוא העיד נגד טראמפ: "נאמר לי היום שהנשיא מתכוון להחזיר אותי לארה"ב באופן מיידי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר