ירי בנגמ"ש

שוב: נפתלי בנט נגד נתניהו; הליכוד נגד בנט

יו"ר 'ימינה' שר הביטחון נפתלי בנט שב וקרא לראש הממשלה להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה, בתגובה "גורמים בליכוד" עולים להתקפה (חדשות)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד בשבט תש"פ | 09.02.20
בנט ונתניהו. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר 'ימינה' שר הביטחון נפתלי בנט קרא אמש (מוצאי שבת) לראש הממשלה בנימין נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה ובתגובה 'הליכוד' הבוקר תוקף את בנט.

אמש, התייחס ראש הממשלה נתניהו לכך שעדיין לא החלו את הריבונות הישראלית על יו"ש ובקעת הירדן והסביר כי "אנחנו בעיצומו של תהליך המיפוי בשטח שעל פי תוכנית טראמפ יהיה חלק ממדינת ישראל".

בתגובה, אמר בנט כי "‏לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו. אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה. ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך!".

בנט הוסיף ואמר כי "ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים".

נאום נתניהו בהצגת 'עסקת המאה' (צילום: הבית הלבן)

בתגובה לדבריו, אומרים הבוקר גורמים בליכוד כי "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא ב-3 שנות עבודה עם הנשיא טראמפ. בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקאי.

"האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים. בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר".

גורמים ב'ימינה' הגיבו לדברים ואמרו כי "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד - הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית, בתחבורה, ועוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר